mcd-bk
Diggit

Ko se v boj večnih tekmecev vmeša ChatGPT

Rivalstvo blagovnih znamk McDonald's in Burger King ni skrivnost, pred kratkim pa se je v njun »boj« vmešala še umetna inteligenca.

V McDonald'su so ChatGPT vprašali, kateri je najbolj ikoničen burger na svetu in dobili odgovor, da je to po vsej verjetnosti Big Mac. To so seveda izkoristili za promocijsko potezo in se z odgovorom pohvalili v oglasu, ki so ga zaključili z nekoliko predrugačenim sloganom. Namesto I'm loving it (Všeč mi je) so zapisali A.I'm loving it (Umetni inteligenci je všeč).

Oglas pa ni navdušil predstavnikov Burger Kinga, ki so hitro vrnili udarec. Na vprašanje, kateri je največji burger, je namreč ChatGPT odgovoril, da je to njihov Whopper. In največja zanimivost? Svoj oglas so strateško postavili poleg oglasa svojega konkurenta.

ai

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji