zz
Diggit

Kar 90 odstotkov marketinških strokovnjakov se boji umetne inteligence

Skrbi jih, da bo njihova delovna mesta v prihodnosti nadomestila umetna inteligenca (UI) in podobna tehnologija; učenje in prilagajanje pa očitno ne prideta v poštev.

Velika večina (87 odstotkov) vprašanih, ki dela v marketingu, je zaskrbljena, da bi lahko tehnologija, vključno z generativno umetno inteligenco, nadomestila delovna mesta v njihovih panogah. V raziskavi, ki jo je opravilo podjetje Gartner v ZDA, so ugotovili, da v sektorju obstaja velika splošna zaskrbljenost zaradi možnosti odpuščanja. Kar neverjetnih 89 odstotkov jih skrbi odpuščanje v njihovem podjetju.

Drugi razlogi za zaskrbljenost merketinških strokovnjakov so še hitre spremembe in premalo časa za prilagajanje – kar dve tretjini vprašanih trdi, da so pred kratkim doživeli spremembo v procesu ali tehnologiji v svoji organizaciji.

Ko so se v raziskavi lotili vprašanja, kako marketingarji gledajo na tehnološke spremembe, so ugotovili, da se kar polovica vprašanih strinja, da je marketinška tehnologija zapletena in težavna za uporabo, približno dve tretjini pa jih celo trdi, da jim učenje vzame preveč časa in zato ne morejo izpolnjevati vsakodnevnih obveznosti.

Pri tem jih je 55 odstotkov prepričanih, da so z nadrejenimi zelo neusklajeni pri zaposlitvenih pričakovanjih glede njihovih trenutnih vlog.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji