zz
Diggit

Kar 90 odstotkov marketinških strokovnjakov se boji umetne inteligence

Skrbi jih, da bo njihova delovna mesta v prihodnosti nadomestila umetna inteligenca (UI) in podobna tehnologija; učenje in prilagajanje pa očitno ne prideta v poštev.

Velika večina (87 odstotkov) vprašanih, ki dela v marketingu, je zaskrbljena, da bi lahko tehnologija, vključno z generativno umetno inteligenco, nadomestila delovna mesta v njihovih panogah. V raziskavi, ki jo je opravilo podjetje Gartner v ZDA, so ugotovili, da v sektorju obstaja velika splošna zaskrbljenost zaradi možnosti odpuščanja. Kar neverjetnih 89 odstotkov jih skrbi odpuščanje v njihovem podjetju.

Drugi razlogi za zaskrbljenost merketinških strokovnjakov so še hitre spremembe in premalo časa za prilagajanje – kar dve tretjini vprašanih trdi, da so pred kratkim doživeli spremembo v procesu ali tehnologiji v svoji organizaciji.

Ko so se v raziskavi lotili vprašanja, kako marketingarji gledajo na tehnološke spremembe, so ugotovili, da se kar polovica vprašanih strinja, da je marketinška tehnologija zapletena in težavna za uporabo, približno dve tretjini pa jih celo trdi, da jim učenje vzame preveč časa in zato ne morejo izpolnjevati vsakodnevnih obveznosti.

Pri tem jih je 55 odstotkov prepričanih, da so z nadrejenimi zelo neusklajeni pri zaposlitvenih pričakovanjih glede njihovih trenutnih vlog.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji