zz
Diggit

IPRA z etičnimi smernicami za rabo UI v odnosih z javnostmi

Upravni odbor Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi je pod vodstvom predsednice Nataše Pavlović Bujas ustanovil odbor za pripravo etičnih smernic za rabo umetne inteligence v komuniciranju.

»To je izjemen primer sodelovanja med akademsko skupnostjo in praktiki pri urejanju kritično pomembnih vidikov našega dela. To sodelovanje presega zmanjševanje vrzeli med prakso in akademsko sfero, saj gre za sodelovanje pri predvidevanju prihodnosti in določanju meja za uporabo umetne inteligence, ki velja na svetovni ravni,« pojasnjuje Nataša Pavlović Bujas.

Med člani odbora je tudi Slovenec, prof. dr. Dejan Verčič (Univerza v Ljubljani). Drugi člani odbora pa so: prof. dr. Flora Hung-Baesecke (Univerza za tehnologijo Sydney, Avstralija), dr. Marko Selaković (S P Jain School of Global Management, ZAE), prof. dr. Yang (Alice) Cheng (Državna univerza NC, ZDA), prof. dr. Ana Tkalac Verčič (Univerza v Zagrebu, Hrvaška), dr. Nikolina Ljepava (Ameriška univerza v Emiratih, ZAE), Svetlana Stavreva (DipM, nekdanja predsednica IPRA in članica upravnega odbora Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi).

Več o smernicah si preberite TU.

 

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji