zz
Diggit

IAB Slovenija predstavil novo poročilo o marketinški tehnologiji v Sloveniji

MarTech je specializirano poročilo, v katerem so izpostavljeni trendi, ponudbe, vsebin in drugi najnovejši izsledki raziskave o uporabi marketinške tehnologije v Sloveniji.

Poročilo je interaktivno, mogoče ga je dopolnjevati in osveževati v realnem času, uporabniku pa so novosti na voljo ves čas na istem mestu. MarTech 2024 je doseglo že več kot 800 unikatnih strokovnjakov in zabeležilo več kot 1.500 ogledov. V poročilu so opisane novosti v ponudbi in trendi na področju marketinške tehnologije, avtomatizacije in rešitev pametne distribucije oglasov. Trgu ponuja celovit pregled nad naborom tehnologij – od podatkovnih rešitev, oglaševalskih platform, ustvarjanja vsebin, rešitev spletne prodaje do timskega in projektnega vodenja.

Konsolidacija slovenskega trga

V Sloveniji je razvoj uporabe marketinško-tehnoloških orodij tesno povezan s ponudbo iz tujine. A ta vpliv je tokrat nekoliko drugačen. Po izjemnem povečanju števila orodij v zadnjem desetletju smo priča postopni konsolidaciji trga, posledično pa je vse manj orodij, ki ostajajo na voljo brezplačno. In prav ta trend odpira konkurenčne priložnosti manjšim slovenskim ponudnikom, ki lahko ponudijo primerljive funkcionalnosti, a ob tem zagotavljajo domačo podporo, poleg tega pa krepijo konkurenčnost na trgu in pospešuje povpraševanje, ki je bolj naklonjeno osebni in večplastni podpori v slovenskem jeziku, menijo pri IAB Slovenija.

Prednjačijo orodija, ki temeljijo na umetni inteligenci. To je še posebej izrazito pri oglaševalskotehnoloških rešitvah, ki obdelujejo velike količine podatkov. Na orodja pa močno vpliva tudi zakonodajni okvir, ki uvaja vse višjo stopnjo regulacije. Tako se morajo tovrstna orodja prilagajati in zagotavljati skladnost z novo sprejetimi zakonodajnimi zahtevami.

Več izsledkov raziskave si preberite TU.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji