z
Diggit

Google: Svet brez piškotkov

Google se zaradi prizadevanj odprave tretjeosebnih piškotkov iz brskalnika sooča s pritiski industrije. Skrbi se vrtijo predvsem zaradi njihovega načrta za nadomeščanje piškotkov z alternativami, ki niso po godu oglaševalcev.

Google sicer nasprotuje tem skrbem, a vprašanja o preglednosti, zasebnosti, konkurenčnosti in učinkovitosti oglaševanja ostajajo pomembna tematika. Britanski regulator Competition and Markets Authority izpostavlja dvom, ali je Googlov predlagani nadomestek tretjeosebnim piškotkom Privacy Sandbox protikonkurenčen. Njihova preiskava poudarja tudi širše skrbi oglaševalske industrije o Googlovi prevlade in pristranskostih v načrtovanju tega nadomestka, s katerimi bi se po njihovem mnenju Google še bolj okoristil.

Za mnenje smo vprašali digitalno agencijo iPROM, iz katere so nam sporočili, da so odlično pripravljeni na svet brez tretjeosebnih piškotkov. »Želimo, da so naši partnerji pripravljeni na novo dobo digitalnega oglaševanja, v kateri bo zasebnost še bolj izpostavljena vrednota. Z ukinjanjem tretjeosebnih piškotkov v brskalniku Chrome, ki ga uporablja velik delež spletnih uporabnikov, se dokončno oblikujejo novi tehnološki pristopi na področju digitalnega oglaševanja.«

Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, izpostavi, da v ospredje prihaja uporaba prvoosebnih podatkov, shranjenih v podatkovnih skladiščih podjetij in organizacij. »Ne glede na spremembe, ki jih prinaša prihodnost, je naša temeljna zaveza, da naši partnerji brez kritičnih vplivov na poslovanje nadaljujejo s svojimi oglaševalskimi in marketinškimi aktivnostmi.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji