nn
Diggit

Cannes Lions 2023: »Umetna inteligenca je novi kopilot«

Na Microsoftovem panelu o umetni inteligenci (UI) so se govorci strinjali, da bo prihodnje leto ta tematika že skoraj zastarela, saj bo UI implementirana v skoraj vsa podjetja, ki so danes v Cannesu.

Letos je Microsoftova plaža v Cannesu obarvana v tematiko umetne inteligence. Dan po tem, ko je Microsoft osvojil kanskega leva za projekt »Abeceda, ki ohranja kulturo«, smo obiskali panel o UI in možnostih njene implementacije na področju dela, predvsem agencijskega.

Delo v agencijah in naloge zaposlenih postajajo vse bolj kompleksni, zato je racionalizacija teh postopkov zelo dobrodošla. Na okrogli mizi, ki jo je vodila Nathalie Krup, vodja odnosov z agencijami v družbi Microsoft Advertising, so govorci z občinstvom delili izkušnje z umetno inteligenco v njihovih pisarnah.

»Delovni proces se je pospešil, integracija umetne inteligence je izboljšala produktivnost zaposlenih, njihove izdelke in tudi uporabniško izkušnjo,« je dejal Mike Bergman, glavni direktor za podatke v agenciji Havas. Paolo Yuvienco, glavni tehnološki direktor v agenciji Omnicom, je dodal, da pri njih še vedno iščejo nadarjene ljudi, le da jih za razliko od drugih tudi ohranjajo nadarjene: »Želimo ustaviti izgorelost in izčrpavanje.«

Keith Soljacich, vodja inovacij pri Publicisu, pravi, da se morajo vodilni pred implentacijo UI v podjetje pogovoriti o njeni uporabi, novih pravilih in omejitvah, »ko pa delo z njo steče, postane le še eno orodje, s katerim delamo. Kot primer lahko povem, da celotno medijsko načtrovanje poteka s pomočjo umetne inteligence.«

Bergman je UI označil kot povezovalca, ki močno olajša delo zaposlenih. »UI je novi kopilot, ki pomaga pilotu v težavah in pri produktivnosti.«

 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji