nn
Diggit

Cannes Lions 2023: »Umetna inteligenca je novi kopilot«

Na Microsoftovem panelu o umetni inteligenci (UI) so se govorci strinjali, da bo prihodnje leto ta tematika že skoraj zastarela, saj bo UI implementirana v skoraj vsa podjetja, ki so danes v Cannesu.

Letos je Microsoftova plaža v Cannesu obarvana v tematiko umetne inteligence. Dan po tem, ko je Microsoft osvojil kanskega leva za projekt »Abeceda, ki ohranja kulturo«, smo obiskali panel o UI in možnostih njene implementacije na področju dela, predvsem agencijskega.

Delo v agencijah in naloge zaposlenih postajajo vse bolj kompleksni, zato je racionalizacija teh postopkov zelo dobrodošla. Na okrogli mizi, ki jo je vodila Nathalie Krup, vodja odnosov z agencijami v družbi Microsoft Advertising, so govorci z občinstvom delili izkušnje z umetno inteligenco v njihovih pisarnah.

»Delovni proces se je pospešil, integracija umetne inteligence je izboljšala produktivnost zaposlenih, njihove izdelke in tudi uporabniško izkušnjo,« je dejal Mike Bergman, glavni direktor za podatke v agenciji Havas. Paolo Yuvienco, glavni tehnološki direktor v agenciji Omnicom, je dodal, da pri njih še vedno iščejo nadarjene ljudi, le da jih za razliko od drugih tudi ohranjajo nadarjene: »Želimo ustaviti izgorelost in izčrpavanje.«

Keith Soljacich, vodja inovacij pri Publicisu, pravi, da se morajo vodilni pred implentacijo UI v podjetje pogovoriti o njeni uporabi, novih pravilih in omejitvah, »ko pa delo z njo steče, postane le še eno orodje, s katerim delamo. Kot primer lahko povem, da celotno medijsko načtrovanje poteka s pomočjo umetne inteligence.«

Bergman je UI označil kot povezovalca, ki močno olajša delo zaposlenih. »UI je novi kopilot, ki pomaga pilotu v težavah in pri produktivnosti.«

 

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji