xx
Diggit

Brez kakovostnih kreativnih sodelavcev ne bo šlo

Za mnenje, kako bo Sora, novo UI-orodje za realistične in kompleksne videoposnetke, vplivalo na delo v produkciji, smo se tokrat pozanimali pri Studiu Virc in Produkciji Studio.

»Nazaj v šole, producenti!«

Tadej Koren Šmid, producent v Studiu Virc, se uvodoma retorično vpraša: »Ali si lahko predstavljate ulice, polne kočij in brez avtomobilov, kot je bilo pred nekaj stoletji? Tudi čez 100 let si bo večina brez težav naslikala predstavo o preteklosti, v kateri umetna inteligenca še ni sodelovala z ljudmi na področju produkcije. Vprašanje pa je, ali si želimo ulic brez avtomobilov? Seveda, včasih že; ampak ali bi se jim odpovedali? Odgovor je ne. Zakaj? Ker so zanimivi. V življenju nas je pogosto strah sprememb, a v to smer se svet vrti,« je izjavil za MM. Kot dodaja, vsem tistim, ki želijo stopiti v prihodnost in ustvarjati z UI, svetuje izobraževanje in učenje novih veščin.

Sora je zgolj orodje

Tudi Dražen Štader, režiser in direktor fotografije v Produkciji Studio, vidi uvedbo Sore kot novo poglavje v videoprodukciji: »Nič več ne bo tako, kot je bilo. Občutki ob tem so seveda mešani; na eni strani se z nostalgijo počasi poslavljamo od klasičnih form produkcije, kot  smo jo poznali doslej, obenem pa z otroško radovednostjo zremo v nov svet, ki se odpira pred nami. Produkcijske hiše imamo pri tem dve izbiri – zaobjeti prednosti novih UI-tehnologij ali vztrajati na 'preverjenih' metodah.«

Pri tem je dodal, da v Produkciji Studio že implementirajo nove tehnologije, predvsem ChatGPT v kombinaciji z Midjourneyjem, tem orodjem pa bodo dodali Soro, ko bo ta javno dostopna. Pri tem pa se zavedajo, da so to zgolj orodja, ki jih bo še vedno potrebno nadgraditi z dobro vsebino, naracijo, domiselno strateško implementacijo in humorjem: »Tukaj pa brez kakovostnih kreativnih sodelavcev ne bo šlo.« Štader doda, da bodo v začetni fazi uporabe Sore verjetno eksperimentirali predvsem na področju produkcije visokokakovostnih videoozadij, arhivskih videoposnetkov, luksuznih ali težko dostopnih lokacij, odštekanih animiranih junakov in generičnih posnetkov. »Kar zadeva režijo glavnih junakov in njihovih čustev, bomo še vedno prisegali na klasično metodo režiranja oziroma produkcije,« zatrdi.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji