a
Diggit

Ajvar Squeeze ima alterego AI.VAR

V Podravki so se letos odločili obrniti Ajvar dobesedno na glavo, Agencija 101 pa je za prenovljeni izdelek ustvarila še njegov sodoben alterego, ki ga poganja umetna inteligenca.

Naboru izdelkov podjetja Podravka se je letos pridružil Ajvar Squeez, ki ima praktičen dozirnik in ga uporabniki iztisnejo kot kečap. »Rešitev, ki drastično izboljša vsak poletni piknik, smo prepoznali kot praktično najboljši izum na svetu, zato smo ustvarili posebno spletno mesto stisniajvar.si, kjer vabimo vse hrabre, da predlagajo večji in genialnejši izum, kot je Ajvar Squeeze,« pravi Uroš Svenšek iz Agencije 101 in dodaja: »Vaše predloge ocenjuje njegov alterego AI.VAR, ki ga poganja umetna inteligenca in na humorno-sarkastičen način razloži predlagatelju, zakaj se predlagani izum ne more kosati z izdelkom Ajvar Squeeze ali njegovim virtualnim dvojnikom.« 

a

AI.VAR smo preizkusili tudi v ekipi MM-a in kljub temu, da smo zapisali v odgovor, da je njegovo gonilo, ChatGPT, boljši izum, nas je zavrnil. Svenšek je odgovoril, da je AI.VAR za zdaj zavrnil vseh 3500 predlogov, so pa obiskovalci med drugim izvedeli, da je pica samo kruh z nadevom, rock glasba je samo prehitro in prenaglas igran blues, internet pa je le način, da se prepiraš z ljudmi, ki jih ne poznaš. »Skratka, nič posebnega v primerjavi z Ajvar Squeeze,« se nasmehne Svenšek.

 

Če iščete primere dobrih praks in novih znanj o implementaciji umetne inteligence v vsakdanje procese, vabljeni na dogodek AI-spiracija, ki bo 20. septembra 2023 v Ljubljani.

 

Ai
 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji