udo
Aktualno

Znanje o upravljanju družbenih omrežij aktualno tudi v koronakrizi

Sodeč po raziskavi portala Ad World Masters oglaševalske agencije v letu 2020 ne bodo (le) odpuščale. Številne bodo namreč tudi zaposlovale. Med temi jih je več kot tretjina, ki bodo nove okrepitve iskale na področju upravljanja družbenih omrežij.

Analitično podjetje Ad World Masters, ki obdeluje podatke in razvršča oglaševalske agencije, je v raziskavo »Učinki koronavirusa na agencijski trg« (»Effects of the Coronavirus on the Agency Market«) zajelo več kot 200 lastnikov in vodilnih menedžerjev v agencijah iz 55-ih držav Evrope, Severne Amerike in Azije.

Čeprav agencije letošnje leto in bližnjo prihodnost opredeljujejo kot »megleno«, pa so le redke napovedale krčenje kadrov.  Na novo namerava zaposlovati  12,4 odstotka agencij, za 16,9 odstotka pa je to »zelo verjetno«. Večinoma bi zaposlovale na področju upravljanja družbenih omrežij (35,5 odstotka), spletnega razvoja (29,5 odstotka), poslovnega razvoja (27,9 odstotka) in pomoči strankam (27,3 odstotka).

Tudi pri MM-u že leta zbiramo in objavljamo prosta delovna mesta s področja marketinga, oglaševanja in komuniciranja. Eno od najbolj pogosto razpisanih mest je prav upravljavec družbenih omrežij oziroma »social media manager«. Zato smo, kot prvi v Sloveniji, pri MM-u zasnovali izobraževalni program Upravljavec družbenih omrežij/Social media manager. 

Zgodnje prijave za Akademijo UDO so možne do 14. avgusta 2020.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji