poslovni knjigi
Aktualno

Znani sta najboljši poslovni knjigi za leti 2020 in 2021

Združenje Manager ter Zbornica knjižnih založnikov in knjigotržcev pri GZS sta po enoletnem predahu znova podelila naziv najboljše poslovne knjige. Prejeli sta ga knjigi Plan B Boštjana Videmška in Neskončna igra Simona Sineka.

Strokovna komisija je letos izbirala izmed 28-imi naslovi, ki so jih nominirali slovenski založniki. Zaradi bogatega nabora in dejstva, da lani nagrade niso podelili, so sklenili, da bodo letos podelili kar dve priznanji, in sicer eno za knjigo slovenskega avtorja in eno za knjigo tujega avtorja.

V vsebinskih utemeljitvah je komisija zapisala: »Plan B Boštjana Videmška je izjemno avtorsko delo, ki govori o ključnih temah naše prihodnosti – na eni strani o podnebnih spremembah, na drugi pa o izzivu pridobivanja energije, ki bo okolju prijazen. Plan B lahko beremo tudi kot načrt za prihodnjo energijsko in okoljsko politiko v Sloveniji, kjer imamo to srečo, da smo zaradi majhnosti lahko agilni. Gre za vrhunsko delo, ki dokazuje, da ima avtor širok pogled na svet, znanje, občutek za stvarnost, kritične vpoglede, bogate izkušnje terenskega dela ter osebno in novinarsko integriteto.«

O knjigi Neskončna igra pa so zapisali: »V knjigi avtor pojasnjuje, da za končne igre, npr. šah in nogomet, veljajo določena pravila: vsaka igra ima začetek, sredino in konec, na koncu pa sta znana tako zmagovalec kot poraženec. V neskončnih igrah, kot sta posel ali politika, pa igralci pridejo in grejo, pravila se spreminjajo in ni jasno določenega konca. Sinek zato po vzoru filozofa Jamesa Carseja govori o neskončni miselnosti. Voditelje poziva, naj na poslovanje svojih podjetij gledajo kot na neskončno igro s cilji, ki so onkraj dobička. S tako miselnostjo odpiramo pot agilnosti in inovativnosti, s tem pa zagotavljamo večjo dodano vrednost. Sinek je prepričan, da voditelji, ki so usvojili neskončno miselnost, gradijo močnejše, bolj inovativne in bolj navdihujoče organizacije. Neskončne igre ne igramo, da bi zmagali, ampak da bi še naprej igrali in včasih pritegnili v igro še več igralcev.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji