effie hr
Aktualno

Znani so prejemniki hrvaških nagrad Effie in MIXX

Na Dnevih komunikacij v Rovinju so poleg nagrad BalCannes podelili tudi nagrade MIXX in Effie.

Najbolj učinkovite hrvaške kampanje so ...

Kipce Effie Awards Croatia so podelili najboljšim agencijam in oglaševalcem za izjemno tržno komuniciranje v segmentih kreativnosti, strategij in doseženih tržnih rezultatov v preteklem letu.

Dobitniki zlatih nagrad effie so:

  • PIK Vrbovec plus z agencijo Imago Ogilvy in strateški partner Studio Nexus za projekt »Kdaj bo? Zdaj bo!« (»Kad će? Sad će!«) v kategoriji hrana;
  • Molson Coors in agencija BBDO Zagreb s partnerji 404 in OMD Zagreb za projekt »Ožujsko pivo 2019-2023« v kategoriji dolgoročna učinkovitost;
  • ter Konzum plus in agencija ZOO v sodelovanju s TCC Global in Studio Nexus za projekt »Mali veliki talenti« v kategoriji pozitivne spremembe: skupno dobro.

Srebrno nagrado so osvojili trije projekti:

  • Studenac in agencija Imago Ogilvy in Ascanius Media za »Vsi guc guc« (»Everybody guc guc«) v kategoriji pijača;
  • A1 Hrvaška s primarno agencijo BBDO Zagreb in sodelavcem Real Grupa za projekt »Boljši spletni naročnik« (»Bolji spletni klijent«) v kategoriji telekomunikacijske storitve;
  • in projekt »Mali veliki talenti« naročnika Konzum plus z ZOO agencijo in partnerji TCC Global in Studio Nexus v kategoriji maloprodaja in e-trgovina.

Prejemnika bronastih nagrad pa sta:

  • »Ketching up s konkurenco« naročnika Podravka in agencije Kofein ter strateških partnerjev Enterwell, Vertigo Media, Uber in OMD media v kategoriji hrana;
  • kompare.hr in agencija Imago Ogilvy ter partnerja Tvoj Domagoj in Riba ribi grize rep za projekt »Primerljivo boljše« v kategoriji maloprodaja in e-trgovina.

Najboljši digitalni projekti so ...

V okviru tekmovanja za nagrade MIXX Awards Croatia 2024 so razglasili tudi najboljše digitalne kampanje in digitalna orodja/platforme na področju tržnega komuniciranja. Na natečaju ocenjujejo kreativnost, strategijo, izvedbo, uporabo medijev in dosežene rezultate, na podlagi teh kriterijev pa je strokovna žirija za velikega zmagovalca in prejemnika nagrade »Best in Show« razglasila kampanjo »Podatkovno usmerjeno bivanje« (»The Data Driven Stay«), ki so jo za Valamar Riviera zasnovali v agenciji SeekandHit.

MIXX

Razglasili so tudi zmagovalce v naslednjih tekmovalnih kategorijah:

  • Studenac in Imago Ogilvy sta prejela nagrado v kategoriji prepoznavnost blagovne znamke za projekt »Vsi guc guc« (»Everybody guc guc«);
  • Kompare.hr je prejel priznanje v kategoriji neposreden odziv in ustvarjanje potencialnih strank s projektom »Primerjalno boljše zbiranje potencialnih strank«;
  • Čistoća Split in CTA Kommunikation sta zmagovalca v kategoriji medkanalna medijska integracija za projekt »Ločuj, preprosto je« (»Odvoji, lako je«);
  • Wolfgang & Dolly in agencija MinusMinus sta za projekt kampanje množičnega financiranja Funk YU prejela nagrado za najbolj učinkovito kampanjo;
  • Hrvaški zavod za transfuzijsko medicino in Go2Digital & EY Hrvaška sta prejela nagrado za družbeno odgovornost za projekt »Kri=življenje« (»Blood=Life«);
  • Croatia osiguranje in Shape 404 sta zmagovalca v kategoriji najboljši digitalni produkt za projekt prenove aplikacije Moja Croatia;
  • RBA – Raiffeisenbank Hrvatska in Imago Ogilvy sta prejela priznanje v kategoriji najboljša oznamčena vsebina za projekt finančnega opismenjevanja »Finančni začetniki«;
  • v kategoriji najboljša spletna stran sta bila zmagovalca A1 Hrvaška in Netgen s projektom »A1 web redesign 2023«;
  • Jamnica plus in Degordian s projektom »Sensation na družbenih omrežjih« sta najboljša v kategoriji družbena omrežja;
  • AMMI in Rinzol s projektom »Purple Story Gamble Glory« sta si prislužila priznanje v kategoriji viralno;
  • v kategoriji najboljša tehnologija in inovacija so nagradili podjetje Human Interaction Company za projekt »Fusion Food« ter Konzum plus in agencija ZOO za projekt »Zvjerići AR«;
  • zmagovalci v kategoriji najboljši založniški projekt pa so Telegram Media Group s projektom »Depra«.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji