m
Aktualno

Znani so finalisti 32. SOF

Slovenska oglaševalska zbornica je objavila seznam 120 kreativnih del, ki so prišla v ožji izbor tekmovalnega dela Slovenskega oglaševalskega festivala.

V uredništvu MM-a smo pregledali katalog zbranih del in ugotovili, da so največ del, uvrščenih v ožji izbor, ustvarili v agenciji Herman & Partnerji, in sicer dvajset. Lanskoletni zmagovalec, agencija SHIFT, je po številu del, uvrščenih v ožji izbor, letos na drugem mestu, in sicer jih ima 16. V katalogu jima po številu del v ožjem izboru na tretjem mestu z 11 deli sledi DROM agency.

Prav tako smo preučili, katere tržnokomunikacijske akcije so se znašle v letošnjem ožjem izboru. Ugotovili smo, da so največkrat omenjene akcije »Burekuna« (šestkrat) ter »Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik« in »Zaživi po svoje z re:dojem« (obe po petkrat), medtem ko so »A1 Vajb Playbook«, »Barcaffe Donna – Taktilni plakat«, »Serija Hitra moda«, »Najbolj slovenska Planica«, »Triglav komplet TVC« in »Tvoje telo. Tvoja stvar« v katalogu izpostavljene po trikrat.

Katere od njih je žirija SOF-a prepoznala za oglaševalske presežke, bo znano v četrtek, 15. junija, torej ob zaključku dvodnevnega festivala, ki tako kot lani poteka v Avditoriju Portorož.

 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji