Življenjska zavarovalnica Vita z novim direktorjem digitalnega trženja
V življenjski zavarovalnici Vita krepijo področje digitalnega trženja, katerega vodenje je z avgustom 2023 prevzel Blaž Klinar. V novi vlogi bo skrbel za digitalno odličnost zavarovalnice, od izkušnje kupca do medijske pojavnosti.
Blaž Klinar ima več kot 12 let izkušenj na področju razvoja in komunikacije produktov osebnih zavarovanj. Svojo poklicno pot je začel na Zavarovalnici Vita v službi za skladnost poslovanja in jo nadaljeval na področju razvoja produktov, kjer se je pozneje pridružil Zavarovalnici Sava. V zadnjih letih je bil aktivno vključen v prepoznavanje potreb trga po metodi oblikovalskega razmišljanja (ang. design thinking) in bil član vodstvene inovacijske ekipe, pod okriljem katere je bil med drugim vodja zasnove in implementacije programa spodbud za zdrav življenjski slog SavaFit. Aktivno je sodeloval pri pripravi ključnih sporočilnih vrednosti produktov in storitev ter usmerjal delo širše ekipe, vključno z interno ekipo tržnega komuniciranja.
Prevzem službe za digitalno trženje v zavarovalnici Vita (ki dejansko pokriva celoten segment trženja, a je usmerjena na digitalno prisotnost) zanj pomeni odlično priložnost ter hkrati izziv, da svoje zares dobro poznavanje zavarovalnega trga združi z marketinškim znanjem in zagnanostjo svoje nove ekipe. Ob 20-letnici poslovanja zavarovalnice Vita je povratek simbolen tudi zanj in priložnost za nadaljnjih 20 uspešnih let.