pahor
Aktualno

Žametna Beletrina: z »ljubeznivim« branjem do novih bralcev

S knjižnim prvencem Boruta Pahorja in sloganom »Čas za dobro zgodbo, čas zame« je založba Beletrina pospremila na pot svojo novo knjižno zbirko Žametna Beletrina.

Toliko novinarjev, kot se jih je danes trlo na predstavitvi knjižnega prvenca nekdanjega slovenskega predsednika Boruta Pahorja, na knjižnih predstavitvah le redko zasledimo, zato ne dvomimo, da bo tudi med bralci naletel na veliko pozornost, še posebej v času Slovenskega knjižnega sejma, ki je danes tudi uradno odprl svoja vrata za obiskovalce. Tam bo namreč tudi podpisoval izvode svoje knjige, ki jo je naslovil Zmaga je začetek: priročnik za politične & druge začetnike.

Zmaga je šele začetek, ne pa tudi konec

Kot je Borut Pahor povedal zbranim, je knjigo napisal v šestih mesecih. »Pisal sem jo ob vikendih, v mojih priljubljenih kavarnah, pa tudi na letališčih med službenimi potovanji. Namenil sem jo predvsem mladim, ki se šele podajajo na politično pot, pa tudi drugim, ki iščejo odgovore na številna vprašanja, a jih ne najdejo – tako kot se je meni dogajalo na začetku,« je pripovedoval in nadaljeval: »Knjigo sem pisal z veliko ljubeznijo in v njej nisem hotel z nikomer obračunavati. Politiki se moramo predvsem zavedati, da je zmaga na volitvah šele začetek, ne pa konec zgodbe. Naša odgovornost do ljudi, ki so nas izvolilli, je velika, zato moramo svojo funkcijo sprejemati s potrebno ponižnostjo.«

Svoje pisanje je označil kot »tekoče, ljubeznivo, prijetno in sproščeno«. Sam je sicer nazadnje prebral knjigo nekdanjega ameriškega predsednika Baracka Obame. »Obama mi je bil v velik navdih in imel sem srečo, da sem ga tudi osebno spoznal. Ameriško politiko sicer skrbno spremljam že ves čas,« je sklenil.

Od svetovnih uspešnic do intigrantnih slovenskih del

Poleg knjige Boruta Pahorja sta v zbirki Žametna Beletrina izšli še avtobiografija princa Harryja Rezerva, ki je lani razburkala javno mnenje na Otoku, in kontroverzni roman Šola za dobre matere kitajsko-ameriške pisateljice Jessamine Chan, sodobna feministična klasiko, ki jo je Barack Obama označil za eno od svojih najljubših knjig v letu 2022.

Žametno Beletrino je sicer zasnovala urednica Branka Fišer, ki se je na začetku leta pridružila Beletrini, potem ko je delo urednice dolga leta opravljala pri založbi Učila International. »Z novo zbirko želimo nagovoriti čim več ljudi in jih pritegniti k branju. Želimo, da postane sinonim za dobre zgodbe, za berljive knjige, za zbirko, v kateri bo vsakdo našel nekaj zase,« pravi Fišerjeva.

V zbirki bo vsako leto izšlo okrog 20 knjig, od tega približno četrtina domačih avtorjev. Žanrsko bo raznolika in bo zajemala tako svetovne uspešnice kot tudi knjige znanih slovenskih avtorjev (naslednje leto bo med drugim izšla knjiga o Kleopatri izpod peresa novinarke in pisateljice Vesne Milek), pa tudi stvarno literaturo, priročnike, ki so že vzbudili pozornost na tujih trgih.

»Žamet vzbuja asociacijo na nekaj prijetnega, mehkega, na udobje in ugodje; skratka, gre za resnično 'žametno' branje. S sloganom zbirke 'Čas za dobre zgodbe. Čas zame.' sporočamo ljudem, naj si v tem kaotičnem času vzamejo čas zase in se pockrljajo z našimi knjigami,« je še dodala urednica.

Z uradno predstavitvijo zbirke se začenja tudi tržnokomunikacijska akcija

Petra Slanič, direktorica marketinga v Beletrini, je za MM povedala, da bodo novo knjižno zbirko pospremili tudi z obširno tržnokomunikacijsko akcijo, ki so jo razdelili na štiri dele. »Krovno kampanjo bomo izvedli v tiskanih medijih in na Valu 202. Pri tem pa naše bistvo ostaja splet. Tako smo že danes, na dan predstavitve zbirke, začeli spletno kampanjo za prodajo vseh prvih treh knjig. Izid smo načrtovali v času Slovenskega knjižnega sejma, kjer bo velika večina bralcev te knjige verjetno tudi prvič spoznala – in upamo – tudi kupila,« je pojasnila.

Kreativne rešitve za tržnokomunikacijsko akcijo so zasnovali v interni ekipi Beletrine, z oblikovalcem Luko Mancinijem na čelu. Sicer pa, kot nam je še povedala Slaničeva, si pri oblikovanju vizualov že pomagajo tudi z orodji umetne inteligence, kot je Midjourney.

Žametna Beletrina1

Žametna Beletrina2

Žametna Beletrina3

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji