bla
Aktualno

Zakaj življenje ni potica, je pa lahko sladoled

LEONE nas ob svojem 30. jubileju z oglaševalsko akcijo spodbuja, da sanjamo. Ob tem so preoblikovali tudi znani rek in mu dodali »sladoledno« noto.

»Bila je zima, nedelja popoldne, zunaj je lilo kot iz škafa ...«

Ajdovski sladoledi Leone to poletje obeležujejo 30 let obstoja. Jubilej praznujejo s celostno oglaševalsko akcijo, v središču katere je skorajda filmski videoglas. V njem spoznamo zgodbo sladolednega inovatorja iz Vipavske doline, v njegove čevlje pa je stopil igralec Domen Valič.

»Življenje ni potica. Življenje je … sladoled!« so besede, ki letošnje poletje preko televizijskih zaslonov spodbujajo Slovence, da spet začnemo sanjati. »Bila je zima, nedelja popoldne, zunaj je lilo kot iz škafa, jaz s psom in litri sladoleda na kavču, bili smo globoko v »lockdownu« in naloga je bila, da razmišljam, kaj bo poleti grelo srca Slovencev. In tako je prišlo do ideje - življenje ni potica. Življenje je sladoled.« se spominja Denis Pucelj, tekstopisec v agenciji Rubikon GRAL.

Osamosvojitev in ta revolucionarni duh kot pomembna motiva kampanje

Kot pravi Pucelj, so želeli pripraviti oglas, ki realno komunicira sporočilo »hej, preteklo leto za nami je težko. Ampak. To poletje je končno čas, da spet začnemo sanjati. Tako kot leta 1991. Tokrat v roki z LEONE sladoledi!« »Glede na to, da LEONE praznuje isti jubilej kot Slovenija, sta osamosvojitev in ta revolucionarni duh pomembna motiva naše kampanje. »Življenje je sladoled« je tako skoraj isto vprašanju »Kaj bi svet brez sanj?« LEONE sladoled je dokaz, kaj zmore sanjač iz garaže. Kako življenje ni lahko, a lahko nagradi vse pogumne in marljive sanjače, tako kot našega inovatorja iz Ajdovščine (Andreja Slokarja, lastnika in ustanovitelja podjetja Incom LEONE, op. p.).«  

Istočasno pa so se v agenciji želeli poigrati s slavnim rekom in ga - s sladoledom v roki - popeljati v 2021. »Kaj je lahko slajše od tega? Uspeli smo presenetiti Slovence, malo jih nasmejati in predstaviti LEONE kot slovensko vrhunsko blagovno znamko,« sklene Pucelj.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji