youtube
Aktualno

YouTube uvaja novosti pri analitiki

Na YouTubu bo 31. maja prišlo do nadgradnje analitike, ki bo ustvarjalcem vsebin omogočala bolj natančen vpogled v njihovo delo.

Nekoč so uporabniki YouTuba obiskovali platformo, da bi gledali daljše videoposnetke, ki so jih ustvarjalci naložili na platformo in so tam ostali za vedno, a ti dnevi so že zdavnaj mimo.

YouTube danes ponuja več formatov, od hitrih 60-sekundnih videoposnetkov, znanih kot YouTube Shorts,videoposnetkov s pretočnim predvajanjem v živo, do objav z besedilom, slikami in anketami, vendar pa se ob tem YouTubova analitika za ustvarjalce ni posodabljala.

Podatki o gledanosti, angažiranosti in druge metrike so bili podani brez upoštevanja različnih načinov spremljanja vsebin ali interakcije. 31. maja pa se bo tudi to na YouTubu spremenilo.

Funkcionalne novosti

Zavihka »doseg« in »dejavnost« bosta v analitiki YouTube Studia zamenjana z novim zavihkom »vsebina«. Prej sta zavihka prikazovala gledanost, čas gledanja, vire prometa in druge podatke za celotno vsebino kanala, novi zavihek »vsebina« pa bo zagotovil možnosti za nadaljnjo razčlenitev podatkov po vrsti vsebine. Tu so vzpostavili zavihke »video«, »kratki video«, »v živo« in »objave«, ki bodo zagotovili podatke o dosegu in dejavnosti, ki prej niso bili razčlenjeni po vrstah vsebine, v zavihku »vsi« pa bodo prikazani skupni podatki.

youtube

Možnost ločevanja vrst vsebine v analitiki je velika pozitivna sprememba za ustvarjalce. Nekateri YouTuberji so namreč dosegli uspeh s kratkimi videoposnetki in teh ni smiselno primerjati z daljšimi videoposnetki, najmanj pa v času gledanosti. »Upamo, da bodo ustvarjalci z novostjo pri ločevanju teh formatov v analitiki dobili vpoglede, ki jih potrebujejo, da prilagodijo načrt vsebine, ki jim bo pomagal pri doseganju njihovih ciljev in zadovoljevanju želja občinstva,« je za Mashable povedal Robin Zueger, produktni vodja YouTube Analytics, in za bližnjo prihodnost napovedal še več sistemskih nadgradenj platforme.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji