wolt
Aktualno

Wolt: V manj kot letu podvojili število ponudnikov

V Woltu Slovenija širijo območje dostave in portfelj ponudnikov. Med drugim so se jim pridružili tudi ponudniki vrhunske kulinarike, vključno z Michelinovo zvezdico nagrajeni Atelje.

V Woltu so zaznali še večji porast uporabnikov kot ob prvem valu, na kar pa po opažanjih Mance Šalehar, vodje marketinga v Wolt Slovenija, vpliva tudi povečanje marketinških aktivnosti in prihod hladnejšega obdobja, ko povpraševanje po naročanju dostave vedno naraste. »Uporabniki so izredno vzljubili naročanje preko aplikacije in jo z veseljem uporabljajo tudi večkrat na teden. Število naročil se od začetka tedna stopnjuje, vrhunec pa je ponavadi ob koncu delovnega tedna.« Ob tem dodaja, da ima Wolt v Sloveniji zelo raznolike uporabnike, ki poleg burgerjev, pic in azijske hrane zelo radi naročajo tudi zdrave jedi, zelenjavne sklede in veganske jedi. Med uporabniki beležijo ogromno družin, poslovnežev in življenjsko zelo aktivnih posameznikov. Glavnina uporabnikov je po besedah sogovornice stara med 30 in 55 let. 

Restavracije so povečale prodajo tudi do 400 odstotkov

»V drugem valu so se restavracije zelo dobro pripravile na dano situacijo, večinoma so za dostavo ostale odprte, tako da smo vse marketinške moči usmerili v to, da jim zagotovimo kar največ naročil,« pojasnjuje Šaleharjeva. Da bi jim kar najbolje pomagali prebroditi obdobje, ko so morali zapreti svoje prostore, so iz vsake restavracije en dan dostavljali brezplačno. Vsaka restavracija je dobila posebno izpostavitev v kategoriji na vrhu aplikacije, na družbenih omrežjih, v e-novičniku, potisnih (push) obvestilih, akcijo pa so vsak teden podprli tudi številni vplivneži s svojimi objavami. »Restavracije so na ta način povečale svojo prodajo celo za 400 odstotkov. Poleg brezplačne dostave uporabniki obožujejo tudi tedensko akcijo, kjer izberemo pet najbolj priljubljenih jedi in jih ponudimo 20 odstotkov ceneje.« 

Michelinova zvezdica na dom

Zaradi izrednega zanimanja so po besedah sogovornice tudi pospešili postopek dodajanja novih ponudnikov v aplikacijo. V tem trenutku je v Ljubljani in Mariboru več kot 350 aktivnih ponudnikov, kar je enkrat več kot na začetku leta. V tem trenutku dodajajo nove ponudnike tudi v Kranju, kjer bo naročanje preko Wolta mogoče v naslednjem tednu. »Ta mesec se nam je pridružilo kar nekaj ponudnikov vrhunske kulinarike kot na primer Monstera, Tabar in z Michelinovo zvezdico nagrajena restavracija Atelje v Ljubljani. Tako lahko naši uporabniki uživajo v vrhunski kulinariki kar v udobju svojega doma,« je povedala.

jorg

Zaradi velikega zanimanja so razširili tudi portfelj dostave. Pridužile so se številne  živilske trgovine in maloprodajni ponudniki, ki lahko uporabnikom dostavijo moko, žarnice, izdelke za nego otrok, elektroniko, čistila, igrače in celo pralno masko. V prihodnosti načrtujejo sodelovanje s ponudniki kozmetike, drogerije, sadja in zelenjave. »Uporabniki vidijo prednosti tudi v tovrstni ponudbi, saj jim recimo zmanjka pomembne sestavine, ko kuhajo, izdelek, ki potrebuje baterije, preneha z delovanjem, ali pa se pokvari žarnica. Vse to in še več lahko dobijo na svoj dom že v 33-ih minutah,« je zadovoljna Šaleharjeva. Poleg portfelja ponudnikov so razširili tudi območje dostave. Po novem v Ljubljani dostavljajo v Dravlje, na Ježico, v Štepanjsko naselje in na Fužine. Poleg dostave v Ljubljani in Mariboru pa v naslednjih tednih načrtujejo širitev še v Kranj in Celje. 

Od dostave z žerjavom do »twerkanja«

Glavnina Woltovih oglaševalskih akcij je na digitalnih platformah, pri čemer izvajajo tudi gverilske akcije. Skupaj z McDonald’som so izvedli akcijo soznamčenja na TAM-TAM-ovih plakatnih površinah v Ljubljani in Mariboru. Na začetku drugega vala so se povezali z več kot 30-imi vplivneži, ki so predstavili svoje najljubše restavracije in pozvali svoje sledilce, naj podprejo gostince tako, da v tem času naročijo dostavo iz svojih najljubših restavracij. Akcija je dosegla več kot 300 tisoč Slovencev na družbenih omrežjih.

Šaleharjeva sicer izpostavlja štiri najodmevnejše oglaševalske akcije:

Dostava s pomočjo žerjava: »Dostava hrane Robertu Roškarju v sedmo nadstropje s pomočjo žerjava v času, ko je preživljal karanteno. Odziv je bil izvrsten – prenos na Facebooku si je ogledalo 150 tisoč ljudi, prispevek o tem dogajanju pa so pripravili tudi za POP TV-jevo oddajo POP IN. S to akcijo smo želeli sporočiti, da lahko Wolt naročiš kamor koli in da prebrodimo vse ovire – tudi če so vrata zapečatena.« 

dostava

Možje v modrem vedno poskrbijo za srečen konec: »Prav v tem obdobju smo začeli z novo oglaševalsko akcijo, s serijo zanimivih situacijskih videoposnetkov, s katerimi želimo sporočiti, da smo hitri, zanesljivi in da imamo dobro ponudbo. In kot nalašč so del te kampanje tudi možje v modrem, ki vedno poskrbijo za srečen konec

wolt

»Padthaimanija«: »Čez poletje smo opažali vse večjo priljubljenost jedi pad thai – avgusta smo na primer pojedli še enkrat več pad thaija kot junija. Zato smo oktobra pripravili »Pad Thai Manijo«, kjer smo za 1 mesec za 20 % znižali ceno pad thaijev v priljubljenih restavracijah Roza Slon Center, Roza Slon Bežigrad, Chuty’s, Tasty Corner, Chuty’s BTC, Chuty’s Aleja in Centralna postaja. Vso ponudbo smo izpostavili na aplikaciji, v e-novičniku, na družbenih omrežjih, preko vplivnežev in s pomočjo potisnih obvestil. Že po prvih dveh urah od objave akcije so restavracije potrojile svoj dnevni promet. Rezultati na koncu meseca pa so pokazali, da smo Slovenci res veliki ljubitelji pad thaija, saj smo ga v oktobru pojedli petkrat več kot mesec pred tem.« 

Tiktok kot odlično orodje za upravljanje skupnosti: »Letos poleti smo se pridružili tudi družbenemu omrežju TikTok, ki se je izkazalo kot odlično komunikacijsko orodje za širšo ciljno skupino, kot je bilo videti na začetku. V pičlih 4-ih mesecih so naše vsebine dosegle že več kot 2,5 milijona ogledov. Profil Wolt_Slovenija je bil eden od prvih poslovnih profilov v Sloveniji, hkrati pa slovi po izvrstni vključenosti. Z zanimivo vsebino, ki jo ustvarjamo skupaj z dostavljavci, sodelavci iz oddelka za pomoč uporabnikov in preostalimi člani, smo organsko pridobili 8600 sledilcev. Z vsebinami pa želimo širši javnosti približati svoje delovanje in z njimi deliti zabavne stvari, ki se nam dogajajo. Najbolj uspešen je bil ples našega dostavljavca, ki »twerka« na pesem pevke Cardi B, ki je že dosegel 125 tisoč ogledov.« 

Z marketinškega vidika nas je zanimal tudi incident z Woltovim dostavljavcem, ki so mu v Ljubljani policisti zaradi neupoštevanja varnostnih ukrepov napisali kazen. Sogovornica poudarja, da pri Woltu sledijo in delujejo v skladu z navodili in priporočili pristojnih organov. Vsi partnerji partnerji skrbijo za razkuževanje rok in nošenje mask in vse potrebno jim v Woltu tudi brezplačno zagotovijo. »Zanimivo je bilo, da smo prejeli veliko podpore javnosti in da je bil odziv na družbenih omrežjih res pester. Nekateri uporabniki so se celo javili, da bi en dan dostavljali namesto našega dostavljavca, da bi mu pomagali pri plačilu kazni. Izvrsten pa je bil tudi »spin off« novice, ki ga je pripravil Olimpija Burek, ki je s svojo pobudo navdušil tudi medije na Hrvaškem,« pojasnjuje Šaleharjeva. Sami pa so se odzvali tako, da so pripravili posebno kodo POJEJDOMA, s katero »častijo« 1 burek iz Olimpija Burek. »Vse, kar morajo uporabniki storiti, je, da preko Wolta dodajo kodo, si naročijo dostavo in burek pojejo doma,« se nasmehne Šaleharjeva. Po vseh aktivacijah se je prodaja bureka preko Wolta povečala za 350 odstotkov.

wolt

Visoko zanimanje za delo dostavljavca

Trenutno z Woltom sodeluje 250 dostavljavcev v Ljubljani in Mariboru, iščejo pa jih tudi v Celju in Kranju. Zanimanje za delo dostavljavca je po besedah sogovornice ves čas visoko, saj se vsak prosto odloča o tem, kdaj je na voljo. »Hkrati pa niso vezani na število ur, ki bi jih morali opraviti, sicer povprečno delajo štiri ure na dan. Na ta način svojim modrim herojem nudimo največjo možno fleksibilnost, kar tudi sami ocenjujejo kot največjo prednost sodelovanja z Woltom. S krepitvijo posla odpiramo tudi druga nova delovna mesta, tako zaposlujemo na področju podpore strankam, podpore ponudnikov, v prodaji in v marketingu,« je povedala Šaleharjeva. Vse, ki jih zanimajo nova delovna mesta, vabimo, da si dodatne informacije ogledajo na spletni strani.

V tokratni temi tedna »Internet hrane ali kako gre pandemija »na roke« dostavljavcem« se osredotočamo na trenutno realnost. Ker je prehranjevanje »zunaj« oziroma v restavracijah prestavljeno za nedoločen čas, se ljudje posledično poslužujejo dostave hrane. Predstavili bomo tako pogled dostavljavcev (v prejšnjem prispevku smo predstavili Ehrano) kot tudi gostincev.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji