bla
Aktualno

V zaodrju oglaševalskih tekmovanj

Oglaševalsko tekmovanje Epica se v promocijski akciji norčuje iz »kuhinje« pri žiriranju.

Organizatorji oglaševalskega tekmovanja Epica so do 8. oktobra 2021 odprli sistem za prijave in predstavili promocijsko akcijo, ki se osredotoča na nepristranskost žirije. Nizozemska agencija Cloudfacotry je v oglaševalski akciji izpostavila dejstvo, da agencije – za razliko od drugih oglaševalskih tekmovanj – članov žirije Epice ne morejo obtoževati pristranskosti. Kot lahko vidite v videooglasih, so pogovori bizarni in nič manj zabavni. Skratka, vedno je kriv nekdo drug.

V žirijah Epice namreč ni kreativcev, članov agencij ali agencijskih mrež, temveč so to novinarji marketinških publikacij, med katerimi je sicer tudi Marketing magazin. Prijavitelji tako lahko stavijo le na kakovost del.

Epica ima prijave odprte do 8. oktobra 2021.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji