z
Aktualno

V finalu BalCannesa tudi Mercatorjeve »Bele embalaže«

Mercator in agencija Herman & partnerji sta se uvrstila v ožji izbor tekmovanja Balcannes s projektom »Bele embalaže«.

Snovalci akcije »Bele embalaže« so projekt sicer predstavili že drugič, a so ga ob tem znatno razširili, saj so se prvi ediciji belih embalaž pridružili novi partnerji z novimi izdelki. V beli preobleki so tako otroško domišljijo spodbujali izbrani izdelki Argete Junior, Mlejka, Plazme, Jaffe, Munchmallowa, Pinga, Zdenke, Choco Loca in Medexovih prehranskih dopolnil.

Kaj sploh so bele embalaže? To so prepoznanih detajlov očiščene embalaže ikoničnih blagovnih znamk, ki se v dobro ustvarjalnosti najmlajših odpovejo svoji klasični podobi in otrokom ponudijo unikatno prazno platno za ustvarjanje ter jim omogočijo učenje vidikov trajnosti skozi igro. »Lumpiji razumejo, kako sijajna igrača je lahko navadna škatla in da je ta včasih celo boljša od stvari, ki se skriva v njej. Bodo otroci iz belih embalaž ustvarili robota, z njimi zgradili hiško, sestavili raketo ali letalo? Vse je mogoče, pravil ni,« pravijo snovalci akcije.

Pri trgovcu so ob novici, da so uvrščeni med finaliste tekmovanja BalCannes, na LinkedInu zapisali: »Naša zavezanost trajnostnim praksam se nadaljuje, zato smo ponosni, da smo prepoznani kot pionirji na področju okolju prijaznih rešitev. Projekt 'Bele embalaže' je le korak na naši poti k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti.«

Majda Vodopivec, direktorica projekta, je ob tem dejala: »Postati finalist tekmovanja BalCannes s projektom Bele embalaže ima za Mercator večplasten pomen. Če pogledamo najprej z vidika kreativne ideje, nam je ta uvrstitev zares v ponos, saj se tekmovanje BalCannes, kot ste v enem od prispevkov prav v Marketing magazinu zapisali, vse bolj razvija kot gonilo poudarjanja kreativnega potenciala celotne regije. S poslovnega vidika nam to pomeni priznanje, da je pri iskanju trajnostnih rešitev, kot jih pooseblja projekt bele embalaže, pomembno vključevanje in povezovanje poslovnih partnerjev za doseganje družbeno odgovornih ciljev. Za uresničitev tega projekta se moramo zahvaliti tako slovenskim kot podjetjem iz regije. In nenazadnje, projekt bele embalaže je le en korak na Mercatorjevi poti k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti, ki je pokazal, da je moč tudi z malimi spremembami  v ravnanju nas ponudnikov in na drugi strani potrošnikov spremeniti navade v bolj trajnostno naravnane. In to na otrokom prijazen in edukativen način skozi ustvarjalno igro, ki pa v primeru belih embalaž ne le spodbuja ponovno uporabo in s tem bolj trajnostno ravnanje z embalažo, temveč ima za otroke tudi razvojen pomen. V današnjem svetu digitalizacije moramo še posebej spodbujati tiste spretnosti, ki jih morajo otroci razvijati za njihov nemoten razvoj, pri tem pa igra pomembno vlogo tudi ustvarjalna igra.«

 

 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji