bla
Aktualno

Uporabniki Instagrama bodo sami odločali o občutljivosti objav

Z orodjem Sensitive Content Control želijo uporabnikom omogočiti nadzor nad pojavnostjo vsebin v zavihku Explore.

Do novega orodja naj bi bilo sodeč po zapisu na Instagramovem blogu moč dostopati preko zavihka Settings oziroma preko nastavitev. Tu bodo lahko uporabniki sami določili, kako »občutljive« bodo prikazane objave. Kot so zapisali, bo nastavitve mogoče spreminjati kadar koli. Izjemoma bodo uporabniki, mlajši od 18 let, saj zanje možnosti »dovoli« ne bo.

Občutljive objave pri Facebooku opredeljujejo kot objave, ki »ne kršijo nujno naših pravil, vendar pa bi potencialno lahko razburile določene ljudi, na primer objave s pretiranim poudarkom na spolnosti ali nasilju.«

blaVir: The Verge

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji