tosama2
Aktualno

Tretjina Tosaminega velikega donacijskega projekta je končana

Domžalsko podjetje Tosama je letošnjo 100-letnico zaznamovalo z velikim donacijskim projektom, ki so ga poimenovali »Za zdravje žensk«. Zanj so se odločili, ker so želeli sredstva, namenjena praznovanju, porabiti čim bolj koristno.

Obenem je bila odločitev tudi v skladu z njihovim poslanstvom, ki podjetju narekuje, da o zdravi in pravilni uporabi higienskih izdelkov ozaveščajo svoje uporabnike, predvsem mlade. 

Projekt so v Tosami izoblikovali kot podporo družbeni pobudi, ki se v Sloveniji že nekaj let zavzema za brezplačne menstrualne pripomočke v javnih izobraževalnih ustanovah. Sklenili so, da bodo sami naredili prvi korak. Stotim osnovnim šolam, ki so se prijavile na njihov razpis, bodo v tem in naslednjem šolskem letu podarili kar 600.000 vložkov in tamponov znamke Jasmin, narejenih iz naravnih materialov. Toliko jih namreč potrebujejo učenke teh šol v času pouka v enem šolskem letu.

»Nekatere teme so še vedno tabu«

Donacijo so dopolnili tudi z ozaveščanjem šolarjev o skrbi zase. Za osnovnošolce, tako fante kot dekleta, so pripravili strokovno predavanje in praktično delavnico o intimi in intimni negi, s čimer jim sporočajo, da je skrb za intimno zdravje še kako pomembna za zdravje celega telesa. S koncem šolskega leta se je iztekel prvi del projekta. Od marca do danes so strokovni sodelavci Tosame obiskali 41 osnovnih šol po vsej Sloveniji in nova znanja ter svoje higienske izdelke razdelili med 8.500 učencev.

»Projekt je tako med šolarji kot tudi med učitelji naletel na zelo dober odziv. V Tosami ugotavljamo, da so intima, spolnost in tudi intimna nega teme, o katerih se še vedno premalo govori, med mladimi pa je zanje veliko zanimanja. Kljub temu, da bi o spolnosti radi slišali in vedeli veliko, pa teh vsebin ne povezujejo s higieno in ne vedo, da je osnova za zdrave in varne intimne odnose. Izkazalo se je, da tabu teme še vedno obstajajo in da tudi mnogi starši neradi govorijo o tem,« pravijo v Tosami. Tudi zato se veselijo jesenskega nadaljevanja aktivnosti v šolah in se trudijo najti načine, kako projekt dostopa do brezplačnih menstrualnih pripomočkov razširiti na vse osnovne ter tudi na srednje šole in fakultete.

tosama sola

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji