odbojka
Aktualno

The Travel Marketing Award za Turizem Ljubljana

Turizem Ljubljana je za svoj profil na družbenem omrežju TikTok in športni spektakel »Odbojka na Ljubljanici« prejel nagrado The Travel Marketing Award v kategoriji družbena omrežja.

Kot pravijo, gre za eno najbolj zaželenih marketinških nagrad na področju potovanj in turizma, hkrati pa je to že tretja nagrada, ki so jo letos prejeli na področju digitalnih komunikacij in v povezavi s projektom »Odbojka na Ljubljanici«. Po dveh domačih priznanjih, nagradi SPORTO in zlati nagradi na tekmovanju DIGGIT, so tokrat uspeh projekta na družbenih omrežjih prepoznali tudi v mednarodnem prostoru.

Pri Turizmu Ljubljana so profil @visitljubljana na platformi TikTok v sodelovanju z Dunking Devils Studios zagnali julija 2022, da bi z njim povečali prepoznavnost Ljubljane kot kreativne in inovativne destinacije med mlajšo publiko, zlasti generacijo Z. Število uporabnikov se je hitro vzpenjalo, največji preboj pa je profil doživel z objavo posnetka dogodka »Odbojka na Ljubljanici«.

nagrada turizem LJ

»Medijska vrednost videa je presegla milijon evrov«

Tega si je v manj kot enem dnevu ogledalo več kot sedem milijonov ljudi, v enem tednu pa že več kot 38 milijonov. Do konca leta 2022 je objava dosegla več kot 53 milijonov ogledov, 6,5 milijonov všečkov, preko 38.000 komentarjev in 157.000 delitev. Posnetek je delil uradni profil Mednarodnega olimpijskega komiteja in številne svetovno znane športne televizijske postaje in spletne strani, kot so ESPN, TSN in Bleacher report. Še večji doseg je imel dodaten video spektakla, ki je z več kot 73 milijonov ogledov, 3,2 milijona všečkov in več kot 8.000 komentarjev postal najbolj gledan posnetek Turizma Ljubljana na TikToku do zdaj.

»Video je prinesel izjemno promocijo tako Ljubljani kot tudi Sloveniji in športu. Njegova medijska vrednost je po grobi oceni presegla milijon evrov. Te številke dokazujejo, da lahko z uspešno uporabo družbenih omrežjih učinkovito krepimo ugled blagovne znamke in mednarodno prepoznavnost, kar so uvideli tudi ocenjevalci prijav za nagrade The Travel Marketing Awards,« so zadovoljni v Turizmu Ljubljana.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji