tiktok
Aktualno

TikTok: Bomo končno zopet našli posnetek, ki smo ga gledali?

TikTok preizkuša novo funkcijo zgodovine ogledov, ki nas bo rešila pred dosedanjim napornim iskanjem ogledanega videoposnetka, ki ga nismo shranili. Ta novost pa bo razveselila tudi blagove znamke, saj pomeni novo poglavje oglaševanja na TikToku.

Vse bolj priljubljena aplikacija TikTok bo končno omogočila preprost način brskanja po seznamu videoposnetkov, ki smo si jih ogledali v aplikaciji. Svetovalec za družbena omrežja Matt Navarra je nameč tvitnil, da se je nekaterim uporabnikom TikToka že pojavila funkcija »zgodovina ogledov«, in sicer v zavihku »vsebina in dejavnost« v nastavitvah.

Trenutno še ni veliko podrobnosti o tem, kako bo videti stran z zgodovino ogledov ali kako bodo na TikToku zbirali ogledane posnetke, saj iz podjetja tega še niso uradno potrdili. Tako kot se nove funkcije veselijo uporabniki, pa je to dobra novica tudi za blagovne znamke. Pri oglaševanju na TikToku bodo tako prihranile veliko časa, imele večji nadzor in pridobile možnost bolj sistemskega in preglednega oglaševanja na tej aplikaciji.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji