Tiffany’s
Aktualno

Tiffany’s z novimi oglasi slavi svojo dediščino

Blagovna znamka Tiffany’s je v sodelovanju z agencijo TBWA\Chiat\Day LA zasnovala novo oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Z ljubeznijo od leta 1837« (»With Love, Since 1837«).

V njej so se dotaknili svoje zgodovine in dediščine ter povedali »zgodbe«, ki se skrivajo za določenimi kosi nakita oz. najbolj znanimi kolekcijami. Hkrati so se z njo želeli pokloniti Genu Mooru, ki je bil dolgoletni aranžer izložb v draguljarnah Tiffany’s.

Glavna ustvarjalca oglasov sta priznani režiser fotograf Dan Tobin Smith in večkrat nagrajena scenografinja Rachel Thomas, ki sta ustvarila izjemno scenografijo. Ta zajema tako miniaturne kot tudi prevelike makete, ki se brezhibno zlivajo skupaj s premiki v perspektivi. Namesto da bi se zanašali na postprodukcijske učinke, so zapletene iluzije skrbno posneli s kamero in uporabili animirane projekcije, ki so služile kot kulise.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji