doncic
Aktualno

Težkokategorniki na Dnevu_d: od Dallas Mavericksov preko LinkedIna do Hootsuita

Na dogodku Dan_d se boste 21. marca 2024 v ljubljanskem Cineplexxu naučili, kako lahko tudi sami zabijate koše na družbenih omrežjih – tako kot to uspešno počnejo Dallas Mavericksi in številni drugi strokovnjaki, ki jih bomo gostili na odru Dneva_d.

Tretji, tradicionalen pregled trendov, novosti in dobrih – tokrat pa tudi slabih – praks na marketinško najbolj zanimivih družbenih omrežjih bo 21. marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana Rudnik. Dogodek postaja eden od pomembnejših marketinških dogodkov v Sloveniji, saj so družbena omrežja orodje, ki ga je treba uporabljati vse bolj strateško in interdisciplinarno. Letos je Dan_d združen z Dnevom vplivnostnega marketinga, zato bodo obiskovalci v dodatno obogatenem programu izvedeli vse, kar morajo v letu 2024 (in tudi naprej) vedeti o družbenih omrežjih, strategijah in vplivnežih, da bodo v koraku s časom in korak pred tekmeci.

Tik-tok ritem predavanj bije v slogu duha časa

Strokovnjaki bodo na dogodku predstavili svetovne trende in najnovejše spremembe ter poslušalcem podali praktične nasvete za najbolj zanimiva družbena omrežja, med katerimi so v prvi vrsti Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn in Pinterest. Kot pretekli dogodki, organizirani pod okriljem Marketinga magazina, bo tudi Dan_D potekal v dinamičnem »tik-tok« ritmu.

Lani je na oder stopilo kar nekaj zvezdniških imen družbenih omrežij; med njimi nekdanji slovenski predsednik Borut Pahor, komik in igralec Goran Hrvaćanin, in Michael Corcoran, (takrat še) vodja družbenih omrežij v letalski družbi Ryanair, katere objave zabavajo več kot 5 milijonov ljudi po vsem svetu, kot tudi svetovalci, podjetniki in vplivneži, ki vedo, »kako se bo svet družbenih omrežij vrtel jutri«.

Od Dallas Mavericksov in Luke Dončića do LinkedIna in podkasta The Diary of a CEO

z

Becca Genecov, direktorica družbenih omrežij pri ameriškem košarkarskem klubu Dallas Mavericks, bo predstavila, kako v klubu skrbijo, da so navijači Luke Dončića in ekipe ves čas v stiku s priljubljenimi košarkarji. Delila bo konkretne nasvete o pripravi strategije, vsebine in izvedbe vseh aktivnosti na različnih kanalih – Dallas Mavericksi imajo sicer kar 3,8 milijona sledilcev na Instagramu in 2,2 milijona na X-u. Genecova obljublja, da bo z obiskovalci Dneva_d delila tudi kakšne manj strokovne informacije, na primer, kaj se dogaja za kamero na igrišču in izven njega.

Nič manj ne bo pričakovan nastop Grace Andrews, ki je trenutno najbolj znana po vlogi direktorice marketinga pri The Diary of a CEO, najbolj poslušanega podkasta v Evropi. Ta ima na družbenih omrežjih skupno kar 10 milijonov sledilcev, veliko zaslug pa lahko pripišemo prav njej. Andrewsova ima namreč družbena omrežja v malem prstu, zato jo v tujini kličejo kar »The Social Climber«.

Konkretne nasvete za uspeh na najbolj poslovnem družbenem omrežju LinkedInu pa bo z obiskovalci delila Amrita Lal, višja vodja rešitev za naročnike pri LinkedInu, ki bo odru predstavila, kako lahko fizični uporabniki in podjetja izkoristitijo digitalne platforme, izboljšajo digitalno prisotnost in krepijo osebno ali poslovno znamko.

Kako optimizirati prisotnost na družbenih omrežjih?

Upravljavci družbenih omrežij si pri organizaciji svojega dela lahko pomagajo z različnimi orodji. Eno od njih je Hootsuite, ki ima že več kot 18 milijonov uporabnikov po vsem svetu in tako predstavlja vodilno orodje za načrtovanje objav in analitiko na družbenih omrežjih. Francesco Colicci, ki je pri Hootsuitu odgovoren za marketinške storitve, bo podal nekaj praktičnih nasvetov, kako optimizirati prisotnost na družbenih omrežjih. Predstavil bo zadnje trende, nove načine analiziranja podatkov in razložil, kako graditi in zgraditi močno skupnost na družbenih omrežjih. »Obiskovalci bodo pridobili vpogled v nove marketinške strategije, slišali informacije o novih tehnologijah ter odkrili inovativne izdelke in storitve,« je Colicci povedal za MM. Hootsuite učinkovito sodeluje z občinstvom na različnih družbenih omrežjih, saj z njim deli dragocene vpoglede.  »Uporabljamo vizualno privlačno vsebino, dosleden ton znamke in strateško uporabo oznak za izboljšanje svoje prisotnosti. Celotno komunikacijo podjetja Hootsuite na družbenih medijih odlikujejo doslednost, profesionalnost in izobraževalna vrednost,« opiše Colicci.

SŽ: Preko negativnih komentarjev do dobrega odnosa

z

Predstavniki Slovenskih železnic (SŽ) bodo obiskovalce informirali, kako na sproščen, a s konkretnimi informacijami podkrepljen način, komunicirati na družbenih omrežjih v dobrih in slabih časih. Tanja Rotovnik, vodja odnosov z javnostmi na Slovenskih železnicah, pravi takole: »Če upravljavci družbenih omrežij ne sledimo trendom, tvegamo, da negativno vplivamo na ugled blagovne znamke in prodajo. Dogodek Dan_d bo tako vsem v naši dejavnosti dal priložnost, da spoznajo in si med seboj izmenjajo primere dobre prakse, nasvete za dobro komunikacijo in zadovoljstvo tako upravljavcev družbenih omrežjij kot tudi uporabnikov na drugi strani.«

Na družbenih omrežjih SŽ je eden od večjih izzivov upravljanje komentarjev, še posebej negativnih. »Poleg tega moramo tudi prepoznavati t. i. trole in resnične komentarje ter za vsakega posebej izbrati najbolj primeren način odgovarjanja.« Na Dnevu_d bo Rotovnikova s sodelavcama predstavila, kako veliko podjetje uspešno komunicira na družbenih omrežjih, kaj so se naučili iz prakse in kako lahko tudi pri negativnih komentarjih ustvarjajo dober odnos in ustrezno raven komunikacije. »Naše osnovno poslanstvo je, da razumemo uporabnike, jim sporočamo in odgovarjamo, kar jih zanima, pri tem pa moramo biti verodostojni in hitri. Zavedamo se, da smo včasih tudi 'sprostitveni ventil', ko kaj ne gre po načrtih oziroma voznem redu, a to povsem razumemo. Kot upravljavci družbenih omrežij želimo vedeti in razumeti obe strani, železnice in uporabnike, ter relevantne informacije prenesti naprej v organizacijo s ciljem še bolj kakovostnih storitev predvsem za potnike. Družbena omrežja so dvosmerna komunikacija, pri kateri lahko obe strani veliko pridobita.«

Slovenci ob boku globalnih strokovnjakov za družbena omrežja

Na Dnevu_d ne bo manjkalo primerov dobrih praks iz slovenskega okolja. Te bodo razkrili predstavniki slovenskih agencij (DROM agency, SHIFT, Agencija 101 in Webfluential) in podjetij (poleg že omenjenih Slovenskih železnic še Slovenska vojska, Lidl, Mlekarna Celeia, Chippolo in druga). Zadnji sklop predavanj bo posvečen vplivnostnemu marketingu, ko bo na oder stopila podjetnica in vplivnica Petra Parovel, bolj znana kot ustanoviteljica blagovne znamke SWY, Žan Žveplan, kreativni direktor pri Outfit7, ki bo predstavil uspešno kampanjo z mednarodno uspešnim vplivnežem MrBeastom, in Noemi Žonta, ena od najbolj priljubljenih potovalnih vplivnic pri nas.

a

Dan_d ima novo podobo

Dogodek je z novim letom dobil novo podobo in nov logotip, v katerem je še vedno značilen podčrtaj, ki ga običajno uporabljamo za poimenovanje in organizacijo datotek. Črke v logotipu so sestavljene iz pikslov, vendar se ti od navadnih pikslov razlikujejo po zaobljenih robovih in delujejo bolj organsko. Že sama črkovna vrsta nakazuje na sobivanje organskega in digitalnega, torej na družbo v digitalnem svetu. Ta tema pa se nadaljuje tudi pri zapisovanju naslovov, kjer se izmenjujeta dve različni črkovni vrsti. Modrovijolično barvo povezujemo s kreativnostjo in domišljijo, neonsko zelena barva pa predstavlja vznemirjenje in svežino ter nakazuje na digitalni svet.

Celostno grafično podobo je osvežila oblikovala Lara Oset, ki trenutno največ časa posveča ustvarjanju za špansko znamko Alohas, obenem pa deluje tudi kot samostojna podjetnica. V slovenskem oglaševalskem prostoru jo najbolj poznamo kot lanskoletno zmagovalko natečaja Mladi levi.

Pridružite se Dnevu_d in prisluhnite trenutno najbolj vročim trendom na tem področju. Mesta se hitro polnijo, zato ne odlašajte predolgo. Celoten program in možnosti prijavite najdete TU.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji