Sveče in difuzorji DNNA vključeni v razstavo muzeja Red Dot v Singapurju
Red Dot Design Museum v Singapurju razstavlja izbrane oblikovalske projekte, nagrajene na natečaju Red Dot. Med razstavljene projekte so uvrstili tudi embalažo dišave DNNA, ki so jo zasnovali v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.
Gre za dišavo za dom, pod katero je podpisana tenisačica Donna Vekić, zanjo pa jo je v parfumskem centru Grasse v Franciji ustvaril Arnaud Fourré. Znamka DNNA odraža Donnino osebnost in zgodbo o njeni poti do uspeha. »Pravi uspeh ne pride čez noč, a trdo delo, znoj in solze so sestavni del te zgodbe. To izpostavlja tudi blagovna znamka, ki predstavlja dve plati istega kovanca oz. vzpone in padce, ki sestavljajo vsako zgodbo o uspehu,« pravi Donna Vekić o svoji blagovni znamki.
Dvojnost kot središče blagovne znamke se kaže tudi skozi dizajn embalaže. »Jeklena kroglica, ki služi kot zamašek za ugasnitev sveče, je simbol tenisa in moči, krhka steklena posodica pa predstavlja nežnost. Vsaka posoda je unikatna in ročno izdelana iz muranskega stekla najvišje kakovosti, pihanega, ogrevanega in hlajenega ter na koncu personaliziranega s podpisom muranskega mojstra Stefana Mattiella,« so embalažo opisali v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.