dnna
Aktualno

Sveče in difuzorji DNNA vključeni v razstavo muzeja Red Dot v Singapurju

Red Dot Design Museum v Singapurju razstavlja izbrane oblikovalske projekte, nagrajene na natečaju Red Dot. Med razstavljene projekte so uvrstili tudi embalažo dišave DNNA, ki so jo zasnovali v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Gre za dišavo za dom, pod katero je podpisana tenisačica Donna Vekić, zanjo pa jo je v parfumskem centru Grasse v Franciji ustvaril Arnaud Fourré. Znamka DNNA odraža Donnino osebnost in zgodbo o njeni poti do uspeha. »Pravi uspeh ne pride čez noč, a trdo delo, znoj in solze so sestavni del te zgodbe. To izpostavlja tudi blagovna znamka, ki predstavlja dve plati istega kovanca oz. vzpone in padce, ki sestavljajo vsako zgodbo o uspehu,« pravi Donna Vekić o svoji blagovni znamki.

Dvojnost kot središče blagovne znamke se kaže tudi skozi dizajn embalaže. »Jeklena kroglica, ki služi kot zamašek za ugasnitev sveče, je simbol tenisa in moči, krhka steklena posodica pa predstavlja nežnost. Vsaka posoda je unikatna in ročno izdelana iz muranskega stekla najvišje kakovosti, pihanega, ogrevanega in hlajenega ter na koncu personaliziranega s podpisom muranskega mojstra Stefana Mattiella,« so embalažo opisali v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji