plak
Aktualno

Stiske mladostnikov: Odprte so prijave na 16. Plaktivat

TAM-TAM Inštitut razpisuje mednarodni natečaj za družbeno odgovoren mestni plakat z namenom opogumiti mladostnike, da spregovorijo o svojih stiskah.

Mednarodni natečaj spodbuja kreativce k odzivu na pereče tematike, javnost pa k razmisleku o njih. TAM-TAM Inštitut, Zveza prijateljev mladine Slovenija in TOM telefon letos izpostavljajo stiske mladostnikov, ki so v zadnjih letih vse resnejše in zaskrbljujoče, spremlja pa jih nema tišina, saj podatki razkrivajo, da kar 40 odstotkov mladih svojih težav ne zaupa nikomur. V ospredju kreativnega izziva je tako spodbujanje k pogovoru, ki je morda resda najtežji, a izjemno pomemben prvi korak pri reševanju stiske.

Vseslovenska akcija »TOM potuje, otroke obiskuje« je na vzorcu več kot 10.000 anonimnih zapiskov razkrila, da zgolj 5 odstotkov učencev nima težav oziroma lahko svoje težave deli in rešuje s starši. Iz preostalih 95 odstotkov zapisov pa je moč razbrati, da svojih težav ne morejo zaupati staršem oziroma se z njimi ne upajo pogovoriti o tem, kar jih teži.  

Tišina mladih zaradi strahu

»To, da je strah pred stigmatizacijo in izključitvijo iz družbe en glavnih razlogov za tišino mladih, je zelo zgovoren podatek,« pravi Tomaž Drozg, pobudnik projekta in direktor TAM-TAM Inštituta. »Poslanstvo Plaktivata pa je, da aktivno soustvarja bolj odprto, solidarno in tolerantno družbo. Takšno družbo, ki bo sposobna prisluhniti tišini svojih otrok in v njej zaznati stiske. Naj tišino zamenja pogovor, to je naš namen ob razpisu novega natečaja.«

Informacije o natečaju

Natečaj je namenjen vsem grafičnim ustvarjalcem, tako samostojnim oblikovalcem kot agencijam, brezplačna prijava del pa poteka na uradni strani TAM-TAM do 17. novembra 2023.

Dela bosta pregledali strokovni komisiji, ki bosta podelili nagrade v osrednji kategoriji Plaktivat ter dijaški in študentski kategoriji Sveža kri. Tudi tokrat bo zmagovalni plakat natečaja natisnjen in javno objavljen na 500 plakatnih mestih TAM-TAM, zmagovalni plakat študentske kategorije pa na 20 plakatnih mestih TAM-TAM.

mm

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji