spotify
Aktualno

Spotify: Personalizirane pesmi za direktorje marketinga

Tržnokomunikacijska akcija Spotifya, v kateri so s prilagojenimi pesmimi ciljali na direktorje marketinga, je ocenjena za eno od najboljših akcij v segmentu B2B preteklega leta, platformi pa je prinesla rekordne prihodke iz oglaševanja.

Spotify in agencija FCB New York sta lani prišla do ideje, kako pritegniti več oglaševalskih naložb v eno od najuspešnejših platform za pretočno glasbo. Sveži rezultati kažejo, da je bila ideja ne le zabavna in inovativna, temveč tudi nadvse učinkovita.

Spotify ponuja oglaševalcem dostop do več kot 200 milijonov zelo dobro segmentiranih uporabnikov po vsem svetu. Tistim poslušalcem, ki uporabljajo brezplačno verzijo Spotifya, se namreč na vsakih nekaj pesmi predvaja sklop prilagojenih oglasov. Tudi tisti poslušalci, ki niso naročniki, uporabljajo platformo ure in ure vsak dan, zato »ustvarijo« veliko vtisov in osebnih podatkov, ki jih lahko blagovne znamke uporabijo za segmentirano ciljanje. Ker Spotifyevi tržniki teh priložnosti še niso kar najbolje izkoristili in prodali oglaševalcem, so se s FCB New York domislili, da bi odločevalcem pokazali, kako dobro poznajo svoje poslušalce. To so naredili tako, da so spoznali glasbeni okus izbranih direktorjev in jim med uporabo platforme predvajali zanje ustvarjene pesmi.

 

»Pesem po vaši meri, ki govori o vas«

Osredotočili so se na 14 direktorjev marketinga pomembnih blagovnih znamk, med drugimi L'Oréal, Mastercard in Samsung, in zanje ustvarili prilagojene pesmi. Glasbeno podlago je ustvaril nagrajeni skladatelj Watt White, besedila pesmi so vsebovala zanimive informacije o življenju in poklicu ciljanih direktorjev, dodali pa so jim fraze ali refrene iz njihovih najljubših pesmi. Za vse pesmi so ustvarili tudi naslovno fotografijo, na primer naslovnico sinthpop melodije Zene Arnold iz 80-ih let prejšnjega stoletja je na naslovni fotografiji predstavljala direktorico marketinga Kimberly Clark z vetrovko živih barv in tipično frizuro iz tistega časa.

Vsi ciljani direktorji so poleg pesmi dobili v dar spominsko platinasto ploščo s QR-kodo, ki jih je vodila do pesmi na Spotifyu.

Po podatkih agencije je platforma po akciji zabeležila 75-odstotno medletno rast in prvič dosegla mejnik ene milijarde evrov prihodkov iz oglaševanja, zaradi česar je bilo leto 2021  najboljše poslovno leto v zgodovini Spotifyevega delovanja.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji