mm
Aktualno

Športne televizije v Sloveniji s 40-odstotno rastjo prihodkov

Specializirane športne televizije v Sloveniji so v letu 2022 ustvarile dobrih 16 milijonov evrov prihodkov, kar je za 39 odstotkov več kot leta 2021.

Deset največjih medijev v državi je v 2022 ustvarilo skoraj 310 milijonov evrov, za 4 odstotke več kot v 2021.

Najbolj, za kar 245 odstotkov, so prihodke zvišali v podjetju Arena Sport. Leta 2021 so prihodki podjetja znašali 3.070.862 evrov, v 2022 pa 7.541.886 evrov. Pri višini je treba upoštevati, da preko tega podjetja posluje tudi medij Bloomberg Adria Slovenija.

 

Več o poslovanju medijev v letu 2022 si lahko preberete v okobrski tiskani izdaji Marketing magazina.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji