m
Aktualno

Soseska Delo se povezuje v dober namen

V luči veselega decembra, dobrih odnosov in trajnostnega delovanja so se v dobrodelni projekt povezali Formitas skupina, Delo, Mediana, Mali junaki, Outbrain, RvO in Equinox, ki delujejo v soseski Delo.

Podjetja, združena v projektu »Ustvarjamo dobro«, so odprla dobrodelni račun in se odrekla velikim obdarovanjem. Skupaj so se pridružila humanitarnemu programu Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje Veriga dobrih ljudi ter pri njih odprla humanitarni račun, na katerem bodo od 5. decembra do 5. januarja zbirali sredstva za pomoč družinam v stiski. Ob tem so organizirali poseben dogodek na ploščadi pred Delovim kioskom, ki je bil namenjen tudi druženju sodelavcev in spoznavanju zaposlenih iz sosednjih podjetij, predvsem pa je imel dobrodelno noto.

»Slovenija ima nekaj, kar je največji kapital sodobne družbe. Imamo srčne ljudi, skrb za sočloveka imamo zapisano v svojem  genskem zapisu,« je ob začetku akcije »Ustvarjamo dobro« komentirala direktorica Formitas skupine Saša Leben.

»Letos je veliko ljudi prizadela naravna ujma in vse več družin v stiski. Zato smo se dobrodelni pobudi 'Ustvarjamo dobro' takoj pridružili tudi pri časopisni hiši Delo, saj je to priložnost, da pokažemo sočutje in empatijo ter pomagamo tistim, ki potrebujejo pomoč. Kot medijsko podjetje opravljamo svojo vlogo tudi pri ozaveščanju in spodbujanju akcij za pomoč ljudem v stiski. Upamo, da bomo s tem prispevali k bolj sočutni in solidarni družbi,« je dejala direktorica časopisne hiše Delo Nataša Luša.

Kot je dodala koordinatorica Verige dobrih ljudi Živa Logar, bo pomoč dobrodošla pri vseh ljudeh, ki si sicer ne bi mogli privoščiti prijetnega in mirnega decembra. »Veriga dobrih ljudi je zastavljena tako, da so ljudje v stiski deležni celostne, ne le finančne pomoči. Poleg denarja potrebujejo pravno ali terapevtsko pomoč. Ljudje v stiski, ki velikokrat sploh ne vedo, na koga naj se obrnejo, in jih je njihovega položaja sram, so najbolj hvaležni takrat, kadar jim prisluhnemo in kakor koli pomagamo,« je dejala.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji