habeco
Aktualno

So poslovna darila podcenjena oblika oglaševanja?

Poslovna ali promocijska darila so odličen način za promoviranje podjetja, saj jih lahko uporabite za kreiranje pozitivnega vtisa in širjenje prepoznavnosti svoje blagovne znamke.

Kaj so poslovna ali promocijska darila?

Gre za darila, ki jih podarjate svojim strankam, poslovnim partnerjem, zaposlenim ali drugim pomembnim osebam, ki so povezane z vašim podjetjem. Praviloma so to praktični izdelki, kot so majice, kape, torbe, koledarji, kavne skodelice ali pisala, ki so namenjeni za promocijo podjetja. Vsebujejo logotip podjetja, spletno stran ali druge podatke, ki omogočajo, da stranke podjetje hitro identificirajo in najdejo.

Podjetja jih običajno podarijo svojim pomembnim ciljnim skupinam, da bi izboljšala svoj ugled, izboljšala odnose s strankami, povečala zavedanje o svoji blagovni znamki in promovirala svoje storitve ali izdelke ter s tem povečala svojo prodajo.

Zakaj so poslovna darila tako učinkovita?

S pomočjo poslovnih daril lahko podjetja vzpostavijo stik z novimi potencialnimi strankami in ohranijo tesne odnose z obstoječimi. Strankam dajejo občutek da so cenjene, kar povečuje njihovo zaupanje v blagovno znamko in verjetnost, da bodo z njim začele ali nadaljevale poslovne odnose. Poslovna darila so ključna za uspešno promocijo podjetij.

Poslovna ali promocijska darila imajo veliko prednosti, ki jih podjetja lahko izkoristijo za promocijo svojih izdelkov in storitev. Med glavnimi prednostmi so:

  • Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ker z uporabo poslovnih daril v okolju obdarjenci širijo informacije o podjetju in njegovi blagovni znamki. Po raziskavah se kar 94 % ljudi spomni podjetja, ki jim je podarilo poslovno ali promocijsko darilo.
  • Če so stranke zadovoljne s prejetim poslovnim darilom, podjetja s tem izboljšujejo zaupanje strank v njihovo blagovno znamko. Pomembno je, da so darila praktična, uporabna in zanimiva za stranke, s čimer boste pokazali, da ste se trudili in razmislili o njihovih potrebah.
  • Ko stranke prejmejo poslovno darilo, se počutijo cenjene in nagrajene, kar vodi k izboljšanju odnosov med podjetjem in strankami. Ali veste, da šest od desetih potrošnikov obdrži darila tudi do dve leti?
  • Raziskave tudi kažejo, da poslovna darila pomagajo podjetjem povečati svojo prodajo. Velika večina obdarovancev se v roku dveh let, odkar so dobili poslovno darilo, odloči za sodelovanje s podjetjem, ki jim ga je podarilo.

Poslovna darila delujejo tako, da strankam, ki jih prejmejo, ohranjajo dolgotrajen vtis o podjetju ali blagovni znamki. Če so darila kakovostna in uporabna, jih bo stranka uporabljala dlje časa. To običajno privede do povečane prepoznavnosti in posledično novih poslovnih priložnosti.

habeco1

Kako izbrati primerno poslovno darilo?

Izbira primernih poslovnih daril je ključnega pomena za uspeh vase oglaševalske kampanje. Da bi izbrali pravilno, pa je treba upoštevati naslednje:

  • Ciljna skupina

Pred izbiro pravilnega poslovnega darila je pomembno vedeti, kdo je naša ciljna skupina. To bo pomagalo izbrati izdelek, ki je namenjen specifični skupini, in tako zagotoviti najboljši učinek promocije. Na primer, če se vaša poslovna niša nanaša na šport, bi bila majica z logotipom ali športne torbe lahko odlična izbira. Če pa se ukvarjate s tehnologijo, bi bila USB ključka ali power bank odličen dodatek.

  • Proračun

Zelo pomemben dejavnik pri izbiri poslovnega darila je tudi proračun. Podjetja morajo izbrati izdelek, ki je v skladu s svojimi finančnimi zmožnostmi, hkrati pa tudi učinkovit pri promociji.

  • Uporabnost

Izbira uporabnega izdelka kot poslovnega darila lahko pomaga podjetju, da izboljša njegovo pojavnost. Na primer, reklamna torba, ki jo stranka lahko uporabi vsak dan, bo imela večjo vrednost kot kakšen nefunkcionalen artikel.

habeco2

Personalizirana poslovna darila

Promocijska ali poslovna darila, ki so personalizirana z imenom ali sporočilom, imajo večjo verjetnost, da se bodo vtisnila v spomin obdarovanca. Personalizirana darila pokažejo kupcu, da ste mislili nanj in da ste se trudili, da bi njegovo izkušnjo z vašim podjetjem izboljšali.

Ob tem so personalizirana darila izjemno uporabna in jih bodo kupci verjetno uporabili in s tem širili vase sporočilo.

Kako izbrati pravega dobavitelja poslovnih daril?

Izbira dobrega dobavitelja poslovnih daril je ključnega pomena za uspeh promocije. Izberite dobavitelja, ki ima dobro znanje o izdelkih in storitvah, ki jih ponujajo, in zagotavlja visoko kakovost in učinkovitost. Prepričajte se tudi, da vam lahko zagotovi prilagojene rešitve, ki bodo ustrezale potrebam vašega podjetja, in da vam je zmožen in pripravljen pri izbiri tudi svetovati.

Vse to in še več vam lahko ponudijo promocijska darila Habeco. Kot eden vodilnih ponudnikov poslovnih in promocijskih daril na slovenskem trgu imajo več kot 30 let izkušenj s proizvodnjo in prodajo le-teh in zagotavljajo zelo kakovostne in po vaših željah prilagojene izdelke. Z njimi boste lahko učinkovito promovirali svoje podjetje ali blagovno znamko.

Za konec še na kratko

Poslovna darila so učinkovita oblika promocije, saj lahko pomagajo izboljšati odnos med podjetjem in ciljno javnostjo ter pozitivno vplivajo na dojemanje podjetja ali blagovne znamke. Če želite izvesti uspešno oglaševalsko kampanjo, je pomembno, da izberete primerna in ustrezna darila za pravo ciljno skupino, ter da jih podarite ob pravem času.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji