bc
Aktualno

Slovenski projekti uspešni na BalCannesu

V ožjem izboru za nagrade BalCannes je bilo pet slovenskih projektov, vsi pa so bili tudi nagrajeni. Najbolj žlahtno, zlato nagrado, je prejela Agencija 101 za projekt »Lepo je biti kmet«.

Projekt, ki so ga zasnovali za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano RS, je bil nagrajen v kategoriji razno, Agencija 101 pa je prejela tudi dve srebrni nagradi. V kategoriji hrana jo je prejela za akcijo »Burekuna« (naročnik Burek Olimpija), v kategoriji skrb za skupnost pa za »GastarbAIter« (naročnik Delavska svetovalnica).

Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101, je za MM povedal, da je zanje nastop na festivalih na regijski ravni pomemben, saj sodelujejo z naročniki in blagovnimi znamkami, za katere strateško načrtujejo in snujejo komunikacijske akcije, ki jih lansirajo tako v regiji Adriatik kot tudi izven nje. »Zato je nekako logično, da svoja dela prijavljamo tudi izven ustaljenega okvira slovenskih 'tekmovalnih' festivalov. Ker je Agencija 101 strateško-kreativna agencija in v svojem bistvu digitalno nativna, pa je diapazon tekmovanj, ki so za nas zanimiva, precej širok,« pravi.  

Doda, da so zanje festivali na eni strani pokazatelj, da njihova dela »sodijo med presežke v oglaševanju, bodisi učinkovitostne, kreativne ali digitalne. Po drugi strani pa, da izstopajo, ne zgolj med ciljno skupino dotične blagovne znamke, temveč tudi v očeh strokovne javnosti. Seveda to prinese tudi določeno prepoznavnost, zaradi katere je agencija pogosteje (po)vabljena k sodelovanju, na tak ali drugačen način.«

Srebro tudi za Hermana & partnerje

Srebrno nagrado je v kategoriji prodaja na drobno prejela agencija Herman & partnerji za »Bele embalaže«, ki so jih zasnovali za Mercator. Miha Bevc, kreativni direktor v agenciji, pravi, da mu je festival BalCannes že od nekdaj všeč zaradi svoje preprostosti. »Z izborom najboljših 25 projektov v regiji nam vsako leto namreč jasno pokaže letvico, nad katero se začne dobro oglaševanje. Biti nad to letvico je pomembno za vsako agencijo, tudi za Hermana & partnerje, kjer vsakodnevno stremimo k odličnosti. Takšni nastopi zagotovo lahko agencije postavijo ‘na radar’ zainteresiranih naročnikov, niso pa zagotovilo za uspeh na natečajih,« pravi.

»Odličen primer sinergije kompetenc ekip dveh agencij DDB«

»Slovenskim nagradam« se pridružuje še ena bronasta, in sicer za projekt #Playforskateistan, ki so ga v Futuri DDB zasnovali v sodelovanju z nemškim DDB. Prejeli so jo v kategoriji razno. Gregor Firbas, direktor Future DDB, pravi, da sta prenos znanja in deljenje izkušenj s projektov, ki se dogajajo ne samo po celotni Evropi, ampak po vsem svetu, dve od glavnih prednosti povezanosti v globalno oglaševalsko mrežo, kot je DDB, oziroma v konkretnem primeru – FTW (FTW – For The Win je globalna mreža, ki se osredotoča na igričarske projekte, kamor sodi tudi Futura FTW, op. p.).

»V primeru projekta Skatistan je šlo za odličen primer sinergije kompetenc ekip dveh agencij DDB – Future DDB in DDB Germany. Nemški kolegi so stopili v stik z nami, ker so potrebovali partnerja z vsaj enakim poznavanjem igričarstva in z možnostjo izvedbe, saj sami niso imeli resursov zanjo. Idejo smo preko faze konkretizacije in produkcije potem v življenje pripeljali skupaj,« pravi. Po njegovem mnenju ta projekt ni bil uspešen le s stališča odmevnosti in nagrad, ampak je bil tudi dober primer sodelovanja dveh različnih ekip, katerih člani so sedeli v pisarnah in domovih tako rekoč po celi Evropi.

»Zaradi izziva, ki ga je predstavljalo dejstvo, da smo na toliko različnih lokacijah, smo posvetili ogromno truda interni komunikaciji. Ta je bila podprta s klasičnimi orodji, kot so skupni pogovori in videoklici, tedenskimi sinhronizacijskimi sestanki in podobno, predvsem pa z odličnim vodenjem in zavzetostjo ekipe. Velik poudarek je bil na sprotnem, lahko rečemo dnevnem preverjanju, v kateri fazi so posamezne aktivnosti/naloge projekta, in, kar je ključno, ali zadane naloge in cilje vsi razumemo na enak način. Temelj vsega skupaj pa je bilo vzdrževanje pozitivne interne klime, k čemur je prispevala sproščena in spoštljiva komunikacija ter pozitivne povratne informacije,« pravi Gregor Firbas.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji