bla
Aktualno

Siolovih 25 let

Portal Siol.net je z ustanovitvijo leta 1997 oral ledino v slovenski digitalni medijski krajini, danes pa je drugi najbolj bran portal v državi.

Drugi najbolj bran slovenski portal

Z začetkom leta 1997 je Siol.net postal prvi slovenski informativni portal, kar je bilo takrat edinstveno. Zakaj Siol? Kratica Siol izhaja iz besedne zveze »Slovenija online« (SI je uradna oznaka za Slovenijo). Z leti je postal zanimiv za širši krog bralcev in je po raziskavi Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) trenutno druga najbolje obiskana spletna stran v Sloveniji, za nekaj mesecev se je vmes povzpel tudi na najvišjo stopničko.

bla

Siolovi začetki

»Vseskozi raste tudi število bralcev, kot to nazorno dokazuje raziskava MOSS, iz katere je razvidno, da Siol.net dosega tretjino vseh bralk in bralcev v Sloveniji,« so zapisali v sporočilu za javnost. In kateri je najbolj bran prispevek v zgodovini Siola? »Od leta 2016 do danes je bil najbolj bran članek povezan z omejitvami v času pandemije koronavirusa, in sicer je v njem povezava do prenosa obrazca, ki smo ga v tistem času potrebovali vsi, ki smo želeli prehajati med občinami. Vsebine, ki so najbolj brane, so povezane z uspehi naših športnikov (košarka, odbojka, smučarski skoki), s trenutno vojno situacijo v Ukrajini, z aktualno politiko in nasveti za potovanja,« so za MM pojasnili na Siolu.

bla

Siol leta 2005

Z multimedijskimi projekti do 50-odstotnega povečanja prihodkov

Kot poudarjajo na Siolu, so v svojih 25-ih letih doživeli veliko sprememb in nadgradenj, veliko pozornosti pa posvečajo dobri uporabniški izkušnji bralcev in seveda tudi oglaševalcev. Opozarjajo, da niso samo vir informacij in stičišče mnenj, temveč tudi platforma za vsebinske projekte, ki aktivno vključujejo tudi bralce. Med njimi izpostavljajo Naj planinsko kočo, kjer bralci izberejo najljubšo slovensko planinsko postojanko, in nekoliko mlajši izbor Naj Digi za mobilne naprave in pripadajoče storitve v več kategorijah.

Ob tem nas je zanimalo, kako se je z povečanjem števila ogledov oziroma bralcev (Siol se je v zadnjih dveh letih močno približal sicer dolgo časa nedotakljivemu 24ur.com) povečalo zanimanje oglaševalcev. »Nekaj povezave med številom ogledov naše spletne strani Siol.net zagotovo je, vendar je bolj pomembno kot dejstvo, da se za naše oglaševalce ves čas trudimo in jim ponujamo različne oblike oglaševanja, kot so na primer ekskluzivni multimedijski projekti Treniraj kot Tadej Pogačar, Gremo na sonce, v septembru se bomo s pomočjo spletne oddaje Gremo na tek pripravljali na Ljubljanski maraton itd. Z multimedijskimi projekti, vsebinskim in klasičnim oglaševanjem samo tako v letu 2021 prihodke od prodaje na trgu Siol.net  v primerjavi z letom 2020  povečali za 40 odstotkov, v primerjavi s predkoronskim 2019 pa za 50 odstotkov.«

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji