Gorenje
Aktualno

S ConnectLife (Hisense Gorenje) vsakdo postane super junak

Hisense Gorenje je na tehnološkem sejmu CES v Las Vegasu predstavil nov oglas. V videu navadni smrtniki dobijo supermoči, ki so rezultat uporabe naprednih rešitev pametnih naprav Hisense.

Kmalu tudi na lokalnih ravneh

Hisense Gorenje Europe je video predstavil v sklopu celovite predstavitve podjetja in novosti na svetovnem sejmu CES 2020 (Consumer Electronics Show), ki je bil januarja v Las Vegasu. Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Gorenje Europe, je povedala, da je bil video primarno narejen za potrebe predstavitve posodobljene različice rešitev ConnectLife na sejmu. Predstavili so ga na medijski konferenci Skupine Hisense, videlo pa ga je več kot 450 novinarjev z vsega sveta. »Glede na to, da gre za platformo interneta stvari, ki podpira več blagovnih znamk, bo distribucija vsebin potekala preko lastnih kanalov blagovnih znamk Hisense, Gorenje in Asko po vsem svetu, torej preko spletne strani in družbenih omrežij blagovnih znamk. Kljub temu, da je bila primarna ciljna skupina B2B-javnost, bomo promocijo videa v naslednji fazi usmerili tudi na končne potrošnike,« je za MM povedala Potočnik Anžičeva.

Pri tem se bodo po besedah sogovornice najbolj osredotočili na oglaševanje na YouTubu ter podporno oglaševanje na ostalih digitalnih kanalih in družbenih omrežjih. V naslednjih fazah, ko bodo vse prikazane rešitve, torej produktne in digitalne storitve,  pripravljene za implementacijo in prodajo na posameznih svetovnih trgih, bodo za aktivnejšo komunikacijo poskrbeli tudi na lokalnih ravneh. »Vsekakor lahko že zdaj zagotovimo, da bo večinoma usmerjena na digitalne kanale in bo poskušala tudi s promocijskega vidika zagotoviti optimalno izkušnjo uporabnika, poenostavljen nakup in pozneje povezane poprodajne storitve,« dodaja Potočnik-Anžičeva.

Stvari, ki prebudijo občutek posedovanja super moči

Izvedbo so pri Hisense Gorenje zaupali agenciji Grey Ljubljana.  Pri delu so morali poskrbeti za privlačno rešitev, s pravšnjo mero lucidnosti in humorja. »Rešitve, ki jih predstavljajo trgu, so resnično napredne in uporabniku prinašajo povsem nove izkustvene dimenzije. Tako smo »ustvarili« družino superjunakov, ki se supermočne počutijo prav zahvaljujoč napredni interakciji z aparati ConnectLife. Zmožnost upravljanja z napravami na daljavo, z lastnim obrazom ali zgolj s prihodom skozi vrata hiše, ki se nato nemudoma prilagodi individualnim preferencam posameznika, so stvari, ki v slehernem uporabniku prebudijo občutek posedovanja supermoči. Zahvaljujoč rešitvam ConnectLife se superjunak dejansko skriva prav v vsakem od nas,« pojasnjuje Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica pri Grey Ljubljana.   

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji