bla
Aktualno

Robotina: trg ZDA je idealen za nas

Svojo izkušnjo iz sejma zabavne elektronike CES v Las Vegasu so nam zaupali še v družbi Robotina, ki se ukvarja z rešitvami na področju krmiljenja in avtomatizacije.

V leta 1990 ustanovljeni Robotini kot eno temeljnih vodil poudarjajo inovativnost, CES opa imajo za enega od največjih sejmov, na katerem podjetja prikažejo številne inovacije. »Biti zraven pomeni biti v koraku s časom in prihodnostjo. Robotina je bila v preteklosti  že večkrat prisotna na sejmu, vendar le kot obiskovalec. Inovativnost, tehnična dovršenost in tržni potencial naših izdelkov so prepričali European Innovation Council, da je izbral Robotino, da se predstavi na enem od največjih tehnoloških dogodkov v letu 2022,« pojasnjujejo.

Podjetje s sedežem v Kozini je na CES 2022 razstavljalo produkt HEMS (Home Energy Management System) in portfelj rešitev platforme xEMS, ki omogoča napredno upravljanje z energijo, od izvora do porabe. »Novost, ki jo prinaša xEMS, je upravljanje EV-polnilnic in funkcionalnosti sinhronizacije energetskega toka in omejevanje obremenitev omrežja,« so povedali.

bla

Na CES so sicer predstavili dva izdelka. Prvi je že omenjeni HEMS (Home Energy Management System), za katerega se je po izkazalo, da je zanj trg ZDA optimalen. »Imajo namreč popolnoma liberaliziran trg električne energije in je zato donos naložbe izjemno hiter. Dodatno zanimanje je povzročilo dejstvo, da podpiramo pametno polnjenje električnih avtomobilov,« so zadovoljni v Robotini.

Druga predstavljena rešitev je bil BTMS, sistem za stalni nadzor delovanja baterij pri sistemih za zagotavljanje rezervnega napajanja. »Neposredni povod za ta izdelek je neverjetna rast ekonomije podatkovnih centrov, ki je nastala kot posledica prehoda gospodarstva na storitve v oblaku in druge digitalne storitve. Tudi tu pričakujemo prva naročila iz ZDA.«

Zanimalo nas je še, kakšen je njihov splošni vtis z letošnjega CES, ki ga je močno zaznamovala pandemija. »Z vseh vidikov je bil sejem pod vplivom covida-19, kar je pomenilo odpovedi nekaterih razstavljavcev in zmanjšano število obiskovalcev, vendar je bila prireditev kljub temu odlično organizirana. Na splošno lahko ugotovimo, da so bile predstavljene zanimive rešitve s področja energetike, zdravja in mobilnosti.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji