rusija for sale
Aktualno

»Razprodaja ruske zemlje« v podporo Ukrajini

»Rusija naprodaj« je pobuda gruzijske kreativne agencije Leavingstone, ustvarjena z namenom podpreti Ukrajince pri prizadevanjih za obnovo njihove države.

V digitalnem projektu v kriptovaluti prodajajo ruske pokrajine eno za drugo in ves izkupiček namenjajo Ministrstvu za digitalno preobrazbo Ukrajine.

Spletna pobuda, ki za vedno prodaja ruska ozemlja

»Pridite, zgrabite svoj delež in podprite Ukrajino!« piše na spletni strani russiaforsale.org. Pobudniki projekta so vzpostavili spletno mesto kot odgovor na rusko imperialistično agresijo: »Putin je znan po tem, da grabi zemljišča drugih držav, dajmo mu torej okus njegovega lastnega zdravila.« Zainteresirana javnost lahko Ukrajini pomaga tako, da postanejo lastniki ruskih dežel v obliki nezamenljivih žetonov, NFT-jev. Vsak edinstveni kos zemlje ima svoje ime, velikost in nenavadno pristen grb.

Prodaja NFT-jev se je začela 9. aprila 2022, uporabniki pa imajo možnost izbire med približno 2500 ruskimi pokrajinami, razvrščenimi na majhna (0,05 ETH), srednja (0,18) ETH), velika (0,85 ETH) in izjemno velika zemljišča (1,68 ETH) ter velika mesta (4 ETH).

Ko je namestnik ukrajinskega ministra za digitalno transformacijo Alex Bornyakov na Twitterju tvitnil o projektu »Rusija naprodaj«, je bil le nekaj minut po vzpostavitvi spletnega mesta že prodan prvi izdelek – regija Grozni.

Oče ideje je agencija Leavingstone, v kateri dela tudi naš Anže Jereb

Za idejo in izvedbo tega projekta je odgovorna digitalna agencija Leavingstone s sedežem v Tbilisiju v Gruziji. Agencija je v preteklosti dobila več kot 150 mednarodnih nagrad, med drugim Cannes Lions, Webby in Eurobest, njihovi največji naročniki so Siemens, Fox Network, Netflix, Svetovna zdravstvena organizacija in VISA. Tej agenciji se je pred nekaj meseci kot izvršni kreativni direktor pridružil slovenski kreativec Anže Jereb, ki je na lastni koži doživel rusko agresijo, saj je še do nedavnega živel v Kijevu, zdaj pa se je po sili razmer vrnil v Slovenijo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji