mm
Aktualno

Projekt Truhoma v ožjem izboru New York Festivals

Dobrodelni projekt Truhoma je edini slovenski projekt, ki se je uvrstil v ožji izbor za oglaševalske nagrade New York Festivals.

Pristopov projekt z umetno inteligenco »Truhoma« je bil uvrščen v ožji izbor na oglaševalskem tekmovanju pod okriljem New York Festivals, in sicer v kategoriji »brez omejitev« (»limitless«), ki nagrajuje najkreativnejše globalne neprofitne akcije. To je tudi edino slovensko delo, ki je prišlo v ožji izbor na tem tekmovanju.

Spomnimo, Truhoma je prva dobrodelna organizacija, ki vse donacije beleži s pomočjo revolucionarne tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain). S tem zagotavlja stoodstotno transparentnost, sledljivost in učinkovitost donacij. Na čelu Truhome je Ana Lukner Roljić, agencijski partner v projektu pa je Pristop.

Tekmovanje New York Festivals Advertising Awards vsako leto prejme prijave iz več kot 60 držav po vsem svetu, ocenjuje pa jih mednarodna žirija, v kateri je več kot 400 članov izvršne žirije in velike žirije. Letošnje zmagovalce bodo razglasili 19. julija 2023.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji