hardee
Aktualno

Pri Hardee's burgerjih ugotavljajo: »Umetna inteligenca ni vsemogočna«

Ali lahko zahvaljujoč umetni inteligenci in orodjem, kakršna sta Chat GPT in DALL·E, ostanemo brez služb? Ali lahko umetna inteligenca nadomesti celo človekovo kreativnost? Pri ameriški verigi Hardee's burgers pravijo, da ne.

Umetna inteligenca je trenutno vroča tema številnih debat, kar so izkoristili tudi pri ameriški blagovni znamki Hardee's burgers. Sklenili so, da bodo ugotovili, ali je kolektiven strah utemeljen in ali se lahko življenje, kot ga poznamo, res povsem spremeni.

Lotili so se poskusa, ki so ga poimenovali »Nedprestavljivi eksperiment« (»unAImaginable experiment«). V okviru tega so s kreativno agencijo ‿ and us v DALL·E vnesli zahtevo, naj jim prikaže Hardeejev 'super star' hamburger. Iskalnik jim je prikazal kup nenavadnih in nadrealističnih fotografij, od katerih ni nobena ustrezala podobi njihovega hamburgerja. Poskusili so tudi drugače – v iskalnik so vnesli podroben opis hamburgerja in celo recept, toda v več kot 10.000 zadetkih DALL·E ni prikazal željenega hamburgerja.

Vse skupaj so izkoristili za oglaševalsko akcijo na družbenih omrežjih, kjer so objavljali dobljene zadetke in uporabnike mirili: »Umetna inteligenca ni popolna. Ne more nas nadomestiti, predvsem pa ne more nadomestiti užitka ob dobrem hamburgerju.«

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji