disney
Aktualno

Pretočna platforma Disney Plus zdaj tudi v Sloveniji

Podjetje Walt Disney sredi junija uradno vzpostavlja svojo platformo Disney Plus tudi za slovenske uporabnike, ki si bodo že prvi dan lahko ogledali več kot 700 filmov, serij, risank in dokumentarnih oddaj, zbirko pa bodo stalno povečevali.

Vedno več Slovencev dopolnjuje ali pa je že zamenjalo običajno televizijsko shemo za sodobne platforme s pretočnimi vsebinami in si deževnih koncev tedna ne predstavljajo drugače kot na kavču ob Netflixu ali HBO-ju. Tovrstne platforme pa že prav kmalu dobijo tudi pri nas zelo resnega konkurenta. Walt Disney Company namreč širi storitev videa na zahtevo Disney Plus na 53 novih tržišč, od tega v 42 držav, med katerimi je tudi Slovenija, in na 11 ozemelj.

Imajo skoraj 180 milijonov naročnikov

Od uvedbe platforme Disney Plus konec leta 2019 so se pretočne storitve družbe Disney hitro razširile. Danes je na njihove platforme videa na zahtevo naročenih že skoraj 180 milijonov uporabnikov. Družba namerava s pretočnimi storitvami do konca prihodnjega leta vstopiti na skupno 160 svetovnih tržišč in s tem dodatno povečati število naročnikov.

Platforma Disney Plus bo gledalcem nudila zbrana dela Disneyja, Pixarja, Marvela, Vojne zvezd, National Geographica in produkcije Star, veliko vlagajo pa tudi v ustvarjanje izvirnih lokalnih in regionalnih vsebin. Na predstavitvenem virtualnem dogodku za medije so povedali, da so trenutno najbolj gledani filmi na platformi vsi deli Vojne zvezd, Hamilton in Captain Marvel, serije Moon Knight, Mandalorian in Obi-Wan Kenobi, animirani filmi 101 dalmatinec, Peter Pan, Zgodba igrač, Sneguljčica in Encanto, prav tako Simpsonovi, vse dokumentarne oddaje National Geographica ter resičnostna serija The Kardashians.

Disney Plus predstavlja dosedanjim platformam za pretočne vsebine konkurenco tudi s finančnega vidika, saj znaša mesečna naročnina 7,99 evra, letna pa 79,90 evra. Uporabniki bodo lahko en račun Disney Plus razdelili na sedem različnih profilov na štirih napravah naenkrat.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji