outstanding4
Aktualno

Prejemniki nagrad Outstanding 2021 bodo znani 17. marca 2022

Čeprav je žirija že odločila, kdo so zmagovalci 11. tekmovanja Outstanding za presežke v zunanjem oglaševanju, jih bodo organizatorji razkrili šele 17. marca 2022 na podelitvi nagrad na Ljubljanskem gradu.

Strokovna žirija, ki ji je predsedoval Žare Kerin, kreativni direktor na Futuri DDB, je svoje delo opravila že januarja. S podelitvijo nagrad so organizatorji, podjetje Europlakat, zaradi protikoronskih ukrepov, ki so veljali še do pred kratkim, želeli nekoliko počakati in podeliti nagrade v živo. »Letos smo se odločili počakati v upanju na ugodnejše epidemiološke razmere, ker pa izvedba prireditve v Operi ni bila možna, smo podelitev nagrad prestavili na Ljubljanski grad. Podelitev smo načrtovali v času, ko so bile razmere še precej negotove in smo morali omejiti število gostov. Verjamemo, da se bodo naši gostje odlično počutili tudi na dogodku na Ljubljanskem gradu, kjer nam bodo kot vedno družbo delali tudi ugledni glasbeni gostje. Seveda bomo o nagrajencih sproti poročali tudi preko naših kanalov na družbenih omrežjih. Za prihodnje leto pa si srčno želimo, da bomo nagrade Outstanding spet lahko podelili pred širšim občinstvom in da bomo znova lahko organizirali tudi zabavo. Opera je že rezervirana in pogodba podpisana,« je povedal Urban Korenjak, vodja trženja pri Europlakatu.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji