Rinalda Klemenčič
Aktualno

Predsednica žirije Effie Slovenija 2023 je Rinalda Klemenčič

Rinalda Klemenčič, direktorica službe za inovacije in podatkovno poslovanje na Zavarovalnici Sava, je predsednica žirije Effie Slovenija 2023.

Rinalda Klemenčič ima 26 let izkušenj na področju marketinga storitev in digitalnega marketinga, največ skozi zdravstveno in finančno panogo. Zadnja leta dodaja znanja in izkušnje s področja inovacij. Predava doma in v tujini ter je tudi mentorica v mednarodnem programu za mlade inovatorje v zavarovalništvu InTa (Insurance Talents).

V zadnjih letih je prispevala k dvigu strokovnosti marketinga v Sloveniji kot članica žirij različnih strokovnih tekmovanj, tudi Effie Slovenija 2020 in Effie Europe 2022. V sferi inovativnosti izpostavlja članstvo v strokovni žiriji in mentoriranje na mednarodnem Cassini Hackathonu za področje finančne industrije. Letos je predavala na SMK, je tudi ponovno med prejemniki zlatega in srebrnega priznanja za najboljšo inovacijo Podravja. Z regijskim zlatom se Zavarovalnica Sava poteguje za prestižni naziv najboljše inovacije Slovenije.

Ob priložnosti predsedovanja žiriji Effie Slovenija 2023 pravi: »Odločitev za potrditev mesta predsednice žirije Effie Slovenije 2023 je bila zame pomembna zato, ker se bom tudi skozi to odgovornost zavzela za napredek in dvig strokovnosti v marketinški stroki v Sloveniji. Nagrado Effie postavljam že dolgo v sam vrh odličnosti v marketingu. Ker gre za mednarodno kategorijo, ima postavljene globalno uravnane in jasno definirane standarde kakovosti, ki sem jih seveda upoštevala tudi že kot članica žirije v Effie Europe 2022. Pri vodenju letošnje Effie Slovenija žirije si želim upoštevanje teh dovolj visoko postavljenih strokovnih meril ter tudi, da bi tako prijavitelji kot člani žirije upoštevali odličnost vseh elementov celovitega marketinga, ne samo tržnega ali korporativnega komuniciranja.

Prepričana sem, da lahko že dosežena visoka kakovost marketinške stroke v FMCG-panogi v Sloveniji bistveno prispeva k znatnejšemu dvigu kakovosti tudi v storitvenih panogah, kamor je po mojem mnenju potrebno v svoje skrbništvo vzeti še več elementov marketinga in kjer uporabniška izkušnja danes igra še bolj pomembno vlogo.«

Kaj pa letošnja predsednica žirije pričakuje od prijavljenih del? »Pričakujem, da bodo prijavitelji svojo argumentacijo podajali visoko strokovno, tako vsebinsko in povezano kot skozi podatke. Iskreno si želim in se veselim pregleda in žiriranja prijav z navedbo kvantitativnih, še bolj pa tudi kvalitativnih raziskav. Upam, da smo v Sloveniji zadnja leta naredili korake naprej v tej smeri in s tem potrdili strokovnost marketinga tudi v podatkovnem delu.«

Rinalda Klemenčič bo s člani dvostopenjske žirije, ki bodo v kratkem predstavljeni na kanalih Effie Slovenija, prijavljena dela ocenjevala v oktobru. Prvostopenjska žirija bo izbrala finaliste, med katere bo drugostopenjska žirija podelila zlate, srebrne in bronaste nagrade, najbolj učinkovita dela pa se bodo potegovala za prestižno platinasto nagrado, ki je bila leta 2021 v Sloveniji podeljena prvič.

Prijava del v tekmo Effie Slovenija je možna do 12. septembra.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji