curaprox
Aktualno

Pravočasno namignite, kar si želite

Tehnološke rešitve prinašajo nove dimenzije tudi na področje ustne higiene. Čistejšim zobem in zdravim dlesnim ste lahko korak bližje s sonično tehnologijo in hidrodinamičnim delovanjem.

Ker sta ustno in z njim povezano splošno zdravje pomembni vrednoti in ker ni vseeno, kaj izberete za vzdrževanje ustnega zdravja, bodo izdelki s podpisom švicarske blagovne znamke Curaprox zagotovo popolna izbira. Tako za svojce kot tudi poslovne partnerje ali pa kar zase.

Učinek profesionalno očiščenih zob v udobju lastnega doma

Morda tega sploh ne veste, ampak če imate nenehne težave z zobmi in dlesnimi – zobni kamen, zadah, krvaveče in občutljive dlesni, obstaja velika verjetnost, da pri vsakodnevni ustni higieni nekaj ne delate prav. Raziskave namreč kažejo, da je v 90 odstotkih za tovrstne težave kriva slaba ustna higiena. Prava rešitev je lahko enostavnejša, a učinkovitejša higiena zob in dlesni s sonično tehnologijo.

Slednja omogoča mehanski način čiščenja zob, pri čemer ste lahko bistveno bolj nežni in natančni, kot pri čiščenju z ročno zobno ščetko. Zaradi dodatne hidrodinamične turbulence v mešanici sline, vode in zobne paste v ustih, pa lahko z mehkimi ščetinami na nastavkih varno in učinkovito odstranite bakterije tudi na težko dostopnih mestih, recimo na robu med zobmi in dlesnijo, kjer zobne obloge povzročajo največ težav.

Curaprox Hydrosonic pro – dobra izbira za vsakogar

Primerna je za vsakodnevno nego zob in dlesni, za izboljšanje ustnega zdravja pri posameznikih, ki imajo težave s krvavenjem dlesni ali celo parodontalno boleznijo. Po njej posezite v primeru preventive pred kariesom, pa tudi če imate težave z zobnim kamnom. Odlično se odreže tudi v ustih s fiksnim ortodontskim aparatom in zobnimi vsadki.

Zobni kamen, krvaveče in občutljive dlesni ter zadah torej niso dejstvo, na katerega se je treba navaditi. Le pravo rešitev za ustno higieno je potrebno najti in težava bo odpravljena. Mogoče s pravo izbiro za praznike presenetite še koga.

Preverite praznično ponudbo.

curaprox

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji