z
Aktualno

Pozabite na petletne strategije, Slovenija potrebuje agilnost

Pretekli teden so v Ljubljani slovesno naznanili ustanovitev gospodarskega interesnega združenja Slovenski tehnološki forum, ki odločevalcem in javnosti ponuja odgovore, kako naprej.

Srečanje najbolj prebojnih slovenskih podjetij in predvsem nove generacije podjetnikov v Sloveniji je ob uradnem odprtju združenja STF potekalo v novih prostorih Outbraina v Delovi stolpnici. Člani so pojasnili, da je njihova želja povečati produktivnost slovenskih podjetij in izboljšati gospodarstvo, socialno državo in davčni sistem. Na oder so stopili predsednik združenja Andraž Logar iz podjetja 3FS, strokovni vodja združenja Anže Voh Boštic, Andraž Tori, soustanovitelj Zemante, enega od prvih slovenskih start-upov, ki je danes del globalne skupine Outbrain, Stanislava Vrabšek, izvršna direktorica STF, in drugi. Vsi se strinjajo, da Slovenija potrebuje nov razvojni model, katerega gonilna sila bodo tudi mladi podjetniki in prebojna podjetja.

Boj za talente in umetna inteligenca

Andraž Tori je v podjetniškem ekosistemu že več kot 15 let in se nove poti razvoja veseli, pričakuje pa vedno več reform in uresničevanja priložnosti. Njegovo visokotehnološko podjetje Zemanta (danes Outbrain) se že od ustanovitve bori za dober kader: »Slovensko šolstvo je zelo kakovostno in deluje, a v Outbrainu želimo le najboljše. Pridobivanje dobrega kadra pa ni odvisno le od našega šolstva, temveč tudi od zakonodaje in načina privabljanja tujcev.«

Poleg boja za dober kader pa lahko Sloveniji na novi poti pomaga tudi agilnost, za katero imamo močan potencial glede na majhnost države. »Stopimo v korak s časom na področju novih tehnologij, robotike in umetne inteligence. Kot primer – tehnologija ChatGPT-ja je tako fascinantna, da uporabniki sami prihajajo k njej in ne potrebuje dodatne promocije,« je dejal Tori, ko je primerjal tehnološko razvitost države z novim orodjem umetne inteligence, in dodal: »Pozabite na petletne strategije, štela bo le še agilnost.«

Promocija Slovenskega tehnološkega foruma

Strokovni vodja združenja Anže Voh Boštic je za MM povedal, da so tako združenje kot tudi vsi njegovi člani zelo pripravljeni na komuniciranje z mediji, predvsem v zvezi z njihovimi pobudami, delovanjem in uspehi. »V ta namen se bo v STF oblikoval nekakšen press hub  za sistematično delo z mediji, preko katerega bomo medijem posredovali tudi novice o naših članih, na primer predstavitev novega izdelka, pridobitev investicije, prodaja ali združitev podjetja z drugo entiteto in podobno. Ob tem se bomo lotili tudi klasičnega lobiranja, kjer bomo odločevalcem – politikom, javni upravi –, sindikatom, nevladnim organizacijam in ostali zainteresirani javnosti predajali naša sporočila oziroma naš program in jim razlagali naše ukrepe.« Poleg tega bodo na svoji spletni strani redno obveščali javnost o svojih aktivnostih in novostih ter sodelovali na najrazličnejših relevantnih posvetih in okroglih mizah. Voh Boštic pri tem še dodaja, da bodo tudi člani posamezno promovirali aktivnosti združenja pri odločevalcih in medijih.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji