Nataša Keršič Razinger
Aktualno

Polnoletnost urbane oaze

Vodno mesto Atlantis je letos praznovalo že osemnajsti rojstni dan. Ob »polnoletnosti« smo se pogovarjali z direktorico Natašo Keršič Razinger, s katero smo se sprehodili po dosedanjih mejnikih in pogledali v načrte za prihodnost.

Po besedah Nataše Keršič Razinger je bilo Vodno mesto Atlantis ob svoji otvoritvi največja naložba v zgodovini družbe BTC. »Z njo nismo le pomembno dopolnili ponudbe BTC Cityja Ljubljana in dosegli sinergijskih učinkov med nakupovanjem, zabavo in prostim časom v 'mestu priložnosti', ampak je bilo odprtje Vodnega mesta Atlantis pomembna turistična pridobitev Ljubljane in celotne Slovenije,« pravi sogovornica.

Vodno mesto Atlantis je zasnovano kot vodni park z dodatno sprostitveno ponudbo in je namenjeno obiskovalcem vseh generacij – od tistih, ki si želijo adrenalinske zabave, do tistih, ki potrebujejo umirjeno sprostitev. Celotna površina vodnega mesta skupaj s savnami, zunanjimi površinami in zunanjimi bazeni obsega zemljišče v velikosti 20.000 kvadratnih metrov. Že ob odprtju so ponujali tri tematske sklope: Svet doživetij z otroškim delom, Termalni tempelj in Deželo savn, ki so skupaj združevali 14 bazenov z 1.800 kvadratnimi metri vodne površine. »Ponosni smo, da je Vodno mesto Atlantis v 18 letih privabilo več kot 3,5 milijona slovenskih in tujih obiskovalcev, ki si želijo kakovostnega preživljanja prostega časa, zabave ali sprostitve. Poleg tega pa se lahko v tem času pohvalimo s kar sedemnajstimi prejetimi nazivi Naj kopališče in enajstimi nazivi Naj wellness,« pove sogovornica.

Največji urbani wellness v osrednji Sloveniji

Že od začetka (in tudi danes) v Vodnem mestu Atlantis ponujajo družinska vodna doživetja z bazeni in tobogani, otroške programe ter razvajanje in sprostitev s savnami in masažo. So pa v osemnajstih letih ob usmeritvi nuditi vrhunsko izkušnjo za vse obiskovalce iz leta v leto širili ponudbo ter uvajali izboljšave v svojih storitvah.

atl-otroci

Med aktualnimi mejniki je zagotovo prenova wellness centra, ki je največji urbani wellness v osrednji Sloveniji in nudi holistično doživetje s premišljeno kombinacijo bazenov, masaž in savn. Z njim sledijo globalnim trendom panoge dobrega počutja, ki napovedujejo vzpon mirnih oaz v urbanem okolju.

»S prenovo wellnessa smo razširili tudi ponudbo programov in ritualov, ki se izvajajo v savnah in predstavljajo enega glavnih adutov za obisk našega urbanega wellnessa. Obiskovalcem so poleg štirinajstih savn na voljo različne sprostitvene terapije s soljo, blatom, čokolado, algami in raznimi dišavami, ter drugi programi, kot so vrtinčenje zraka, zvočna kopel s kristali, hammam in gong terapija. Priljubljene so tudi dihalne delavnice, joga v savni, aromaterapija, zelišče terapije in sredin dan za ženske v wellnessu,« izvemo.

Poskrbeli so za vse – od najmlajših dalje

Ves čas skrbijo tudi za dodatno ponudbo. Med njihovimi poletnimi vsebinami je Piknik kino Atlantis, ki razveseljuje filmske navdušence, in po dobrem odzivu sklepajo, da so obiskovalci nad takšnimi dodatnimi aktivnostmi zelo navdušeni. Filmske predstave v kinu na prostem spremlja tudi raznolik spremljevalni program in pravijo, da je odziv nad pričakovanji.

V Vodnem mestu Atlantis se gostje lahko ob četrtkih zabavajo na Pool Partyju, v zunanjem delu wellnessa pa je to poletje urejena tudi nudistična plaža. Redno dopolnjujejo ponudbo za otroke in mladostnike, tudi da zapolnijo vrzel v Ljubljani, ki jo predstavlja obstoječa kopališka ponudba za najmlajše. Tem so sicer namenili plavalne šole in tečaji, počitniško varstvo in rojstnodnevna praznovanja, letos poleti pa so zanje ob otroškem bazenu postavili še napihljivo igralo. Za najstnike pa organizirajo druženja ob bazenu z didžejem.

»Tako ves čas spremljamo trende in vpeljujemo nove storitve in ponudbo, s katerimi stalno nadgrajujemo uporabniško izkušnjo in krepimo položaj Vodnega mesta Atlantis kot enega od pomembnejših zabaviščno-rekreativnih središč v prestolnici in širše,« pravi Nataša Keršič Razinger.

»Ljudje se vedno bolj zavedajo pomena dobrega počutja«

Njihovi glavni ciljni skupini sta družine z otroki in obiskovalci urbanega wellnesa. Znotraj slednjih nagovarjajo dve ciljni skupini, katerih skupni imenovalec je motiv za obisk wellnessa. Prvi si želijo narediti nekaj dobrega za svoje zdravje, telo in duha, drugi pa želijo združiti prijetno s koristnim in se ob sproščujočih aktivnostih v wellnessu še podružiti. Tako družine kot obiskovalce wellnessa nagovarjajo ciljno, s ponudbo in aktivnostmi, ki so prilagojeni njihovim željam in trendom.

atl-wellness1

Nataša Keršič Razinger dodaja, da se ljudje vedno bolj zavedajo pomembnosti zdravja, dobrega počutja, sproščanja in kakovostnega preživljanja prostega časa. »V Vodnem mestu Atlantis tako beležimo vse večje povpraševanje po wellness storitvah in doživetjih, saj lahko obiskovalci pri nas najdejo prijeten in sproščujoč umik pred stresom in hitrim tempom sodobnega življenja. Da si ljudje želijo aktivnosti za sprostitev, potrjuje tudi raziskava, ki smo jo v lanskem letu pred otvoritvijo prenovljenega urbanega wellnessa izvedli med prebivalci Slovenije, ki redno ali občasno obiskujejo savne in wellness centre. Ti si namreč ne želijo lepotnih storitev, ki so klasična dopolnilna dejavnost slovenskih spajev, temveč alternativne metode sproščanja in zdravljenja,« pove. Doda, da poleg tega opažajo izjemno visok delež nove generacije obiskovalcev, kar dokazuje, da so si te postavile nove življenjske prioritete, ki temeljijo na ravnovesju med poklicnim in zasebnim življenjem ter skrbi za svoje telo in dobro počutje. To jih veseli, saj si želijo, da je njihov urbani wellness tudi prostor inkluzivnosti, ki ga obiskujejo posamezniki različnih generacij.

V pripravi je kar nekaj novosti

V prihodnjih letih bodo Vodno mesto Atlantis še naprej razvijali v smeri prostora, kamor ljudje radi zahajajo, kjer se družijo in sproščajo ter radi preživljajo svoj prosti čas. »Takšna je naša dolgoročna vizija in zato tudi poskrbimo, da vsako leto pripravimo novosti za naše obiskovalce. Če gledamo bolj kratkoročno, pa bomo še letos wellness ponudbo dopolnili s trenutno izjemno aktualno svetlobno terapijo. Urejamo tudi slane bazene z vsebnostjo magnezijevih soli, ki so med drugim odlični za utrujene mišice in sklepe. V bazenskem delu pa za mlajše obiskovalce pripravljamo nove animacije, ki bodo popestrile obisk. Prihodnje leto se bomo lotili tudi obsežnejše ureditve ločenega vhoda za goste urbanega wellnessa, prenovitve recepcije in seveda našo ponudbo dopolnili z novimi storitvami,« pogovor sklene Nataša Keršič Razinger.

atl-wellness2

Na eni strani umirjeno vzdušje in sprostitev, na drugi razigranost in igrivost

V osemnajstih letih so pripravili tudi precejšnje število zanimivih in uspešnih oglaševalskih aktivnosti. Med zadnjimi večjimi je osvežitev komunikacijske podobe, s katero so želeli izpostaviti umirjeno vzdušje in sprostitev, ki jo nudi njihov urbani wellness, ter razigranost in igrivost kopališkega dela. Doživetje se ne začne na vhodu v Vodno mesto Atlantis, temveč že ob prvem stiku z njihovimi komunikacijskimi sporočili.

Jeseni pripravljajo še nekaj novosti za obiskovalce. Vzpostavili bodo spletno prodajo vstopnic za bazene in wellness preko nove spletne trgovine. Poleg tega prihajajo tudi nove vrednostne darilne kartice, s katerimi bodo lahko obiskovalci koristili vse izdelke in storitve znotraj Vodnega mesta Atlantis, vse od vstopnice do sladoleda. Tistim, ki nakup daril opravljajo zadnji trenutek in darilo potrebujejo takoj, pa bo na voljo tudi e-darilna kartica, ki jo obdarjencu lahko pošljejo kar preko e-pošte.

atl-podoba

Med zadnjimi večjimi aktivnostmi je osvežitev komunikacijske podobe. Z njo so želeli izpostaviti umirjeno vzdušje in sprostitev, ki jo nudi njihov urbani wellness, ter razigranost in igrivost kopališkega dela.

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, september 2023, #507. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji