Podravka
Aktualno

Podravka z novo celostno grafično podobo

Blagovna znamka Podravka je predstavila novo podobo, v središče katere so postavili srce. Zasnovali so jo v agenciji Bruketa&Žinić&Gray, za tipografijo pa je poskrbel Marko Hrastovec.

Kot je dejal Maroje Mrduljaš, strokovni sodelavec pri projektu, so s prenovo ločili logotip prehrambne znamke, ki daje nekoliko večji poudarek Podravkini specifični identiteti, in korporativni logotip, ki je bolj vključujoč za sprejemanje drugih identitet in poudarja raziskovalno-razvojno usmerjenost podjetja. »Na podlagi analize potreb podjetja smo ugotovili, da je optimalen pristop tisti, ki bo uravnotežil dolgoletno tradicijo vizualne identitete podjetja z nujnostjo komuniciranja novih vrednot, kar je potrdila tudi raziskava, ki smo jo izvedli. V okviru uvajanja sodobnih vrednot in osvajanja novih trgov je Skupina Podravka tako dobila vizualno podobo, ki ohranja vez s tradicijo ter nagovarja nova okolja in cilje,« je prepričan.

podravka3

podravka4

Med procesom prenove so v agenciji preizkušali številne različice srca ter različna razmerja med znakom, imenom blagovne znamke in podlago. »Naše raziskave so pokazale, da uporabniki Podravko najbolj prepoznajo prav po arhetipskem srcu – najstarejšem elementu njene vizualne identitete in po rdeči barvi. Znak srca je tako postal samostojen element. Oblikovali smo tudi povsem novo pisavo – Podravka sans. Gre za bogato tipografijo, v konture posameznih črk pa so vgrajene oblike iz Podravkinih preteklih logotipov. Prazen del črke A je enak kot polovica srca v aktualnem logotipu,« so svoje delo opisali v agenciji Bruketa&Žinić &Gray.

podravka1

podravka2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji