podkast2
Aktualno

»Podkasti so ustaljena oblika spremljanja vsebin, ki bo obstala«

V medijski hiši Adria Media so predstavili novo multimedijsko platformo Metroplay, za katero pravijo, da prinaša sveže, kakovostne in interaktivne videovsebine na področju življenjskega sloga. 

V okviru platforme ponujajo širok spekter vsebin, ki zajemajo različne teme, od zabave, zdravja, športa, mode, kulinarike in avtomobilizma do globljih analiz in pogovorov s strokovnjaki. Za uvedbo platforme so se odločili, ker so prepoznali potrebo po kakovostnih vsebinah v sodobnih formatih in priložnost za inovacijo na slovenskem medijskem trgu. V prvi vrsti želijo svojim uporabnikom ponuditi vsebine v vizualnih in interaktivnih formatih, hkrati pa oglaševalcem omogočiti nove načine povezovanja s svojimi (potencialnimi) potrošniki.

»Naša prednost je široka distribucijska infrastruktura«

Platformo Metroplay bodo tržili na več načinov, vključno z digitalnim oglaševanjem (preroll oglasi), posebnimi projekti ter sodelovanjem z ustvarjalci in znamkami. »Izpostavili bi predvsem možnost, kjer znamkam omogočamo lastno, po meri pripravljeno video-first pristajalno stran znotraj platforme Metroplay. Na njej nato domujejo njihove izvirne videoserije, podporni članki, interaktivni kvizi, izpostavitve posebnih ponudb in akcij,« pravijo in dodajo, da se uporabniki radi vračajo k periodični in kakovostni vsebini ter na ta način preživijo več časa z določeno znamko. »Tako ustvarjamo skupnost, hkrati pa tudi gradimo kakovostnejše vezi med občinstvom in znamkami. Naša prednost je prav tako široka distribucijska infrastruktura metropolitan.si, ki mesečno dosega približno 700.000 različnih uporabnikov ter omogoča ciljanje in promoviranje relevantnih vsebin pravi skupini uporabnikov. Na ta način poskrbimo, da so vsebine priljubljene in gledane,« so med drugim povedali za MM.

Zanimanje za napredne oblike komuniciranja potrjuje tudi pozitiven odziv njihovih partnerjev, ki so se med prvimi pridružili platformi, med katerimi so Mastercard, Slovenska filharmonija, Telemach in drugi. V teh primerih produkcijo podkastov tudi prilagodijo željam naročnikov in poskrbijo za vrhunsko produkcijo, prostor in sceno.

podkast2

Slovenski trg še ni prenasičen

Čeprav je podkastov na slovenskem trgu vse več, so prepričani, da je še ogromno prostora za rast. »Spreminjajoče se preference občinstva, nenehno spreminjajoči se trendi ter želja po vedno novih in kakovostnih vsebinah ustvarjajo prostor za inovacije in razvoj novih podkastov. To potrjujejo tudi odločitve velikanov na tem področju. Recimo Spotify, ki je dolgo časa veljal za izrazito avdioplatformo, je avdioformatom nedavno dodal tudi možnost videogledanja. Podkasti so postali nova in ustaljena oblika potrošnje vsebin, ki bo obstala. Povečal se bo le boj za pozornost, kjer pa bodo izstopali inovativni in sveži pristopi, tako vsebinski kot tudi produkcijski,« pravijo.

Ocenjujejo, da je tudi z vidika oglaševalcev priložnost za vstop na trg idealna, saj 90 % znamk tega (še) ne počne. »Tako kot na globalnem je tudi na slovenskem trgu zanimanje za takšne vsebine izjemno veliko in še vedno rastoče. Odziv naših uporabnikov je bil pozitiven, dober obisk platforme Metroplay pa potrjuje potrebo po tovrstnih vsebinah,« še povejo.

Mesečno približno 800.000 ogledov videovsebin

Pri tem navedejo tudi nekaj številk. Mesečno imajo približno 800.000 ogledov videovsebin, povprečna epizoda na platformi pa med 5.000 in 50.000 ogledov. »To so ogledi na našem videoplayerju, dodatno pa so tukaj še ogledi na YouTubu, Facebooku in Instagramu. Na YouTubu objavimo celotno vsebino, na vseh treh družbenih medijih pa številne krajše različice. Povprečno gledanje podkastov je 10 minut. Najbolj gledani so podkasti Boruta Pahorja, ki imajo v povprečju okoli 75.000 ogledov posameznega videa. Trenutno po ogledih izstopata dva Pahorjeva podkasta: s Tino Maze – 305.000 ogledov in z Alenom Kobilico – 280.000 ogledov,« izvemo. Poleg Pahorja so med najbolj gledanimi/poslušanimi še Živa Avžner, Ob skodelici kave, Ana Vehovar, Sensa, Metka Kuhar, Modra Soba (Sensa), Petra Windschnurer (Elle), Flora Ema Lotrič (Cosmo) in Podkast Slovenske filharmonije s Tilnom Artačem.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji