prizme
Aktualno

Podeljene nagrade za odličnost komuniciranja Prizma 2021

Slovensko društvo za odnose z javnostmi je včeraj podelilo Prizme, nacionalne strokovne nagrade za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.

Nagrajeni so bili primeri podjetja Mercator, agencije Herman & partnerji za Poslovno skupino Mercator, Onkološkega inštituta Ljubljana, Telekoma Slovenije ter Lidla Slovenija skupaj z Zvezo za šport  invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja. Z mini Prizmami so bili nagrajeni najboljši mladi komunikatorji, ki so sodelovali na študentskem natečaju Inkubator priložnosti, ki ga je letos podprl NLB. Dogodek je obogatilo predavanje Mance Korelc, strokovnjakinje za družbeno omrežje LinkedIn, z naslovom »Kako spodbuditi zaposlene k aktivni uporabi LinkedIna?«

prizma

Manj prijav, a izjemna kakovost primerov

Rok Zagruševcem (Hisense Europe), ki je predsedoval strokovni žiriji, je pred podelitvijo nagrad povedal, da v žiriji niso imeli lahkega dela, saj so bili prijavljeni primeri zelo kakovostni. »Primeri so imeli dobro razdelane komunikacijske strategije, ciljne skupine, jasna in relevantna komunikacijska sporočila ter kakovostno razdelane merljive cilje. Po pregledu prijavljenih primerov smo se v žiriji odločili dva prijavljena primera predstaviti v druge kategorije, zato v kategoriji E ni bilo prijav. V žiriji smo bili soglasni in zmagovalni primeri so resnično primeri odlične komunikatorske prakse v Sloveniji. Zato so nagrado prejeli le tisti primeri z nadpovprečno oceno, ne glede na število prijav v kategorij.« Obenem se je žirija strinjala, da med prijavljenimi enajstimi deli ni bilo resnično izstopajočega primera, zato letos Velika Prizma ni bila podeljena.

V žiriji so bili še Vesna Stojanović (Telekom Slovenije), Ula Podojstršek (Pro Plus), Katja Kek (samostojna svetovalka za komuniciranje) in Jure Bračko (Nova KBM).

Zmagovalci, ki so se veselili kipca Prizma, so bili:

- kategorija A – programi internega komuniciranja: Povezani ustvarjamo najboljšo sosesko; Poslovni sistem Mercator

- kategorija B – celoviti komunikacijski programi: Nič mi ne manjka; Lidl Slovenija & Zveza ŠIS – SPK, Luna TBWA in Taktik

- kategorija C – programi upravljanja sprememb: Upravljanje komuniciranja programa DORA v času epidemije covid-19; Onkološki inštitut Ljubljana

- kategorija D – specifični komunikacijski programi: Upravljanje sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator; Poslovni sistem Mercator ter Herman & partnerji SK

- kategorija F – uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev: #povezani delimo digitalni navdih; Telekom Slovenije

 

Podeljen je bil tudi naziv Prostovoljec leta, ki je letos pripadel Nini Oštrbenk iz Združenja Manager. Nagrajenka je v minulem letu v PRSS ponovno aktivirala nagrado Primus za komunikacijsko odličnost managerjev ter izpeljala program mentorstva PRSS Preskok.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji