PM zmagal na natečaju za novo podobo Univerze v Ljubljani
Agencija PM, poslovni mediji je zmagala na javnem anonimnem natečaju za oblikovno in sistemsko rešitev celostne grafične podobe Univerze v Ljubljani in njenih članic.
Sprememba, ki je za zdaj sicer še ne morejo pokazati, je celostna in deluje na ravni celotne Univerze v Ljubljani in njenih članic, zato je bilo potrebno oblikovati osnovne gradnike, sistem znakov, videz tiskovin in zastav, promocijskih gradiv, označevalne table, videz publikacij in različne elemente digitalnega okolja.
Ključno pri prenovi celostne grafične podobe je bilo spoštovanje tradicije, a hkrati razumevanje prihodnosti in kompleksnosti celotnega sistema. »Najbolj prepoznaven element – znak Univerze v Ljubljani – zato ohranja glavne elemente. To so slikovni znak deželnega dvorca, rdeča barva in črkovni napis, vendar je rešitev modernizirana in nadgrajena z novim grafičnim elementom. Bistveno je povečana tudi opaznost in uporabnost v digitalnem okolju,« so povedali v agenciji PM, poslovni mediji.
Izmed 14 prispelih natečajnih nalog je agenciji 11-članska strokovna žirija podelila največ točk, in sicer 92 od možnih 100 točk. Pri oddanih nalogah so vrednotili prepoznavnost, vsestranskost uporabe, likovno čistost in izvirnost, skladnost, preglednost ter druge zahteve.