lesnina
Aktualno

Opazili smo: »Živ prodajalec? Resno?!«

Lesnina je v sodelovanju z agencijo Futura DDB pripravila oglaševalsko akcijo, s katero duhovito pozdravljajo prihod Ikee v Slovenijo.

Trgovec s pohištvom Lesnina v televizijskih oglasih (ti so v švedščini) izpostavlja svoje prednosti v primerjavi s švedskim tekmecem Ikeo. V treh oglasih tako poudarjajo ponudbo prestižnih blagovnih znamk, ki jih Ikea nima, čemur se Švedi v oglasu čudijo (»Torej ni vse Lesnina?«). Prav tako so šokirani nad možnostjo dostave in montaže pohištva na domu (»Sploh jim ga ne bo treba samim montirati!«), še bolj pa se ne morejo načuditi prodajalcem (»Hej, uganita, kdo je to?«), na katere – v nasprotju z Ikeo – naletijo v Lesnini.

Zabavni oglasi so hitro zaokrožili po družbenih omrežjih in v nekaj dneh na YouTubu zabeležili na desettisoče ogledov.

Več informacij o akciji in njenih avtorjih sledi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji