pristni MU jogurti1
Aktualno

Opazili smo: Jogurti Mu v posebnih skodelicah

Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo so junaki na skodelicah, ki so v središču oglaševalske akcije za Mu, blagovno znamko Ljubljanskih mlekarn.

»Jogurti Mu se jedo (vsaj!) zjutraj in točno takrat se je ideja o likih porodila Gregi Čeferinu, umetniškemu direktorju agencije Herman & partnerji. Ker je Mu pristen in slovenski, smo želeli pristnega slovenskega avtorja in pristne slovenske skodelice za pristen slovenski jogurt,« so idejo pospremili pri Ljubljanskih mlekarnah. Like je ilustriral Matej de Cecco, skodelice pa so izdelali in potiskali v Petrovčah, v Keramiki Liboje. »Skodelice krasijo prej omenjeni Grrrega – umetniški direktor je dobil svoj alter ego, troglava Ana-Marija-Dare in DJ Brundo, ki z ljubitelji jogurtov Mu v skodelici ne meša samo glasbe, temveč tudi oreške, sadje ali kosmiče. Odzivi na akcijo so že od prvega dne odlični, prvi rezultati pa se že perejo. Tako v pomivalnih strojih kot tudi na roke,« so še povedali za MM.

MU 3

MU 2MU

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji